Lindquist93 Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Lurer på om jeg kan trene helkropsprogram flere dager på rad eller om det bare vil bryte ned muskler? Lenke til kommentar
War Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Det går jo fysisk, men du vil ikke få noe bedre resultat. Heller dårligere. 48timer ca trenger man i begynnelsen, så kan man trene seg opp til halvparten eller bole seg opp til halve det igjen. Lenke til kommentar
Lindquist93 Skrevet 17. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2014 Det går jo fysisk, men du vil ikke få noe bedre resultat. Heller dårligere. 48timer ca trenger man i begynnelsen, så kan man trene seg opp til halvparten eller bole seg opp til halve det igjen. Ok da fortsetter jeg med det til 1 mars da jeg skal få nytt program med enkel muskelgruppe hver dag Takk for svar Lenke til kommentar
War Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Eller helkropps annenhver dag som fungerer fjell 1 året (Y) Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Jeg ville ikke tatt helkroppsøvelser hver dag, musklene trenger å bygge seg opp igjen. Jeg tror du hadde fått mye dårligere resultat slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå