truls1 Skrevet 17. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) Jeg fiksa det sjølv. Gikk til friøsrn! Sa dem skuløe kluppe hele håret a!!! Endret 4. mars 2014 av truls1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2014 Lev med det, eller gå til frisøren og få dei til å gjere det beste ut av situasjonen. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2014 Ta alt og start på nytt. 1 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 17. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2014 Ta på deg en lue. Ingen som vil skjønne noe som helst... Lenke til kommentar
Lampa Skrevet 17. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2014 Bare å fram med høvelen det ^^, Lenke til kommentar
truls1 Skrevet 19. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Det er ikke så sykt at jeg må klippe alt, tror jeg. Jeg ser det ikke så sykt godt, men venna mine gjør det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Det fine med hår er at det vokser ut igjen relativt kjapt. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Det er ikke så sykt at jeg må klippe alt, tror jeg. Jeg ser det ikke så sykt godt, men venna mine gjør det Hvorfor sier du det? De aller fleste mennesker er altfor opptatt av seg selv og sine egne problemer til å legge merke til at håret ditt er en centimenter "for kort". Lenke til kommentar
truls1 Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 Det er ikke så sykt at jeg må klippe alt, tror jeg. Jeg ser det ikke så sykt godt, men venna mine gjør det Hvorfor sier du det? De aller fleste mennesker er altfor opptatt av seg selv og sine egne problemer til å legge merke til at håret ditt er en centimenter "for kort". Ja men, de som sier det, prøver og finne et eller annet drit og kødde om. haha Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 24. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Det finnes større problemer her i verden, og som allerde nevnt - hår vokser.I psykiatrien tales om en krise når man er kommet opp i en livssituasjon som man ikke er i stand til å forstå og mestre med de erfaringer, kunnskaper og livsmønster man har utviklet. Så ille er det vel ikke? Dersom du ikke skulle klare å leve med håret enn sålenge så får du vel gå til noen fagfolk i frisørfaget og gjøre det beste ut av situasjonen. Endret 24. februar 2014 av Mantoius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå