Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Camilla Collett- Amtmannens døtre!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er meningen at man skal gjøre jobben selv når man får skoleoppgaver :) Å google skikkelig burde være minstekravet..

Dere skal selvfølgelig ikke gjøre jobben for meg... Det eneste jeg lurte på var om noen hadde lest boken og hadde noen innspill til hvordan jeg kan starte. Jeg leser boken selv, men språket er for gammelt og dermed for tungt.

Lenke til kommentar

Det er meningen at man skal gjøre jobben selv når man får skoleoppgaver :) Å google skikkelig burde være minstekravet..

Dere skal selvfølgelig ikke gjøre jobben for meg... Det eneste jeg lurte på var om noen hadde lest boken og hadde noen innspill til hvordan jeg kan starte. Jeg leser boken selv, men språket er for gammelt og dermed for tungt.

Det virket som du slet med googlingen, og at det var derfor du ba om hjelp. :) Ellers kan jeg anbefale deg å starte med å lese gjennom boken (som du allerede driver med), noter litt underveis, google underveis, og let blant mange linker. Ikke bare se på de øverste linkene, grav litt i det du finner. Og husk å få med riktige søkeord ift det du ønsker å lese om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...