tellus Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Jeg henta meg v.27.42 som skulle testes, de lå også en detonator destroyer som jeg plukka med meg.. etter at den hadde trommla gjennom windows starta XP opp uten bilde..ikke lett å fikse noe da.. tok en recovery på xp, men kan ikke kjøre NOEN direct x ting eller annet uten at jeg får svart skjerm eller graffiti over alt.. har lagt inn ny dx8.1 via 4-1 4.37 å flere detonator drivere uten hell. kjører et gainward gf2 to500xp msi k7266t pro 2,900 duron. FÅR OPP AT DE ER FEIL MED DEN J.... NV4 FILA ETTER CRASH... Lenke til kommentar
JoeKidd Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Har du prøvd å avinstallere de driverne først da? Og så installere eldre drivere? Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 hadde samme problem i windows xp med mitt Geforce2 pro og MSI K7T pro men jeg klarte ikkje bruke noen drivere over 21.83 uten att det ble ustabilt(svart skjerm) jeg opdaterte biosen og alt funka bra etter det... nå kan jeg bruke alle detonator driverenne :smile: Lenke til kommentar
tellus Skrevet 17. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2002 så snart jeg tar ANABLE på direct draw i dxdiag, klikker det. greit jeg har funne prob. men hvordan fikse det?? får ikke opp no ny bios hos msi-live upd.. de står bare å surrer å kommer ingen ting. har brukt 27.20 å den funka fint den før dette.... [ Denne Melding var redigert av: tellus på 2002-02-17 12:34 ] Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Hei , har du prøvd å trykke F8 der du normalt trykker DEL for å komme inn i bios ? Der velger du "siste konfigurasjon som virket" med piltastene og da fikser WINXP resten selv . Dette har redda meg mange ganger når jeg sitter å prøver ut nye ting . MVH Erik Lenke til kommentar
tellus Skrevet 17. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2002 har testa de, funke ikke. win funke de nå,men ikke så lenge jeg prøver å starte direct draw... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå