-lost Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Skal i ugangspunktet ha 40 mbps. Men når jeg trykker på status for lokal tilkobling så står hastigheten på 10 mbps. prøvd å sette den til 100, men den vil ikke, noen gode ideer på hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Rakessh Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) Bytt kabelen, evt sett på nye plugger hvis det er kablet. Høres ut som du har brudd i en av lederne. Fortell gjerne litt mer om nettverket ditt. Går det over strømplugg adapter? trådløst? etc etc Endret 17. februar 2014 av Rakessh Lenke til kommentar
-lost Skrevet 17. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2014 Jeg Har kabel direkte fra routeren. Men kan det være kabelen når nettverkskortet setter hastigheten til 10 når jeg prøver å sette den til 100, virker som den bytter av seg selv igjen Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Jaha, og hva slags PC er det du har og hvilken router er det du har? Help us help you... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå