Belfez Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Slet litt med å holde Interessen oppe i starten, men følte det kom seg etterhvert Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2015 Nå er låta fra den første teaseren sluppet. Her er Spotify-låta: https://open.spotify.com/track/0x4RvmRUo65KBxkMYavsyK Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Parenting one on one ihvertfall haha. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Introlåta sugde i hvertfall hardt for min del, men likte godt første episode så det er ingen tvil om at dette mest sansynlig blir bra Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Synes episoden var veldig bra, og jeg ser frem til fortsettelsen. Diggao også introen og låta. Helt topp! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2015 (endret) Å si Leonard Cohen suger, kids these days... Enig i at den forrige er bedre, men jeg synes denne duger også. Endret 23. juni 2015 av Maury Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Leonard Cohen er da krem, låtvalget er ikke helt min kopp te for å si det mildt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2015 (endret) Teksten i Nevermind kan være veldig interessant å få med seg... Stussa veldig på dette. I had to leaveMy life behindI dug some gravesYou’ll never find I was not caught Though many triedI live among youWell disguised Endret 23. juni 2015 av Maury Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Grei førsteepisode, og skal absolutt ikke dømme serien etter bare den ene episoden, så dette lover bra.Heller ikke så fan av introlåta (det var noe med forrige som virkelig skapte en stemning uten like). Lenke til kommentar
slipten Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Andre episode var det definitivt litt mer dreis over. Likte scenen hvor de 3 var samlet hos rettsmedsineren, og alle skulte på hverandre. Jeg regner med Ray fortsatt er med hos, siden vi ikke faktisk så han blø ut i leiligheten. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Hva er det med HBO og det å ikke se en person faktisk dør/blir drept? Men, episode 2 var en liten forbedring, men jeg har fortsatt til gode å helt ta Taylor Kitsch sin rolle.... Og Rachel McAdams... Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Liker det jeg har sett så langt. Er vel kanskje litt for mye å forvente at serien skal holde like høyt nivå som episode 4 og 5 av den første sesongen. Introsangen er bra. Lenke til kommentar
PussyDestroyer69 Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Begynner nesten å mistenke at henne damen med arret som snakket med Ray på den baren er morderen. Var jo nesten slik det var i sesong 1. Det hadde nesten blitt litt for åpenbart/klisjé, men hvem vet.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2015 Klisje hadde vel blitt om Ray red inn i solnedgangen med dama med arret. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Begynner å lure på om noen i Vinci PD er involvert i drapet på Ben da de var jævlig kjappe med å bare avslutte saken så fort de fikk han meksikaneren med Ben sin klokke til å skylde på ETTER at han ble drept. Likte forøvrig den skytescenen godt ettersom jeg halveis forventet at Paul omtrent skulle hoppe fram i slowmo, få headshot på ALLE bad guysa og ta det Mexican levende etter en 5 minutter lang fistfight .Neida, synes den scenen var ganske realistisk med tanke på at de var outgunned mot heavy kamp rifler. Antar også at det er flere etter den harddisken, ettersom det som er på den kan være effektivt press-middel mot senatorer og andre folk i høyere posisjoner. Synes da at det var litt merkelig at Vinci PD ikke har mottatt ordre fra høyere hold om å finne denne men Frank fikk beskjed om at han fant den nå, omtrent 2 måneder etter drapet, ville han få 5 millioner dollar for den. (Antar bare at når han sa five parchals, betydde det 5 mill. Spørsmålene mine til forrige episode. Hva har skjedd med Trixie? Er Trixie involvert i Ben sitt drap da han visste om diamantene før drapet? Fikk ordføreren kona innlagt på mentalsykehus? (hvorfor?) Hvorfor har ikke Vinci PD blitt beordret till å finne HDDen til Ben igjen, da Senatorer, og muligens ordføreren vet om den? Er kona til Frank morderen? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Etter hva som har vært en lackluster sesong etter episode 4, så må jeg si dagens: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Heh når det først skulle rakne slik ja, så måtte det jo være for vedkommende. Syns dette er en kos serie jeg altså Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Synes serien har tatt seg opp de siste episodene, og gårsdagens var den kanskje beste til Frank... Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Syns denne sesongen ikke har vært på høyde med sesong 1. Men vi får se hvordan det går! Fant denne på IMDB http://www.imdb.com/title/tt2356777/board/thread/246862132 litt forklaring av plottet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå