Kriss^ Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Trodde jeg skjønte en del av serien, men etter episode 7 var hodet skikkelig forvirret. Denne forklarer plottet veldig bra synes jeg http://www.slate.com/blogs/browbeat/2015/08/03/true_detective_season_two_a_guide_to_the_plot_of_this_confusing_season.html Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Andre som gleder seg til ep.8 eller? Episode 7 leverte ganske bra, syns jeg! Leste at sesongfinalen er på 87min, blir bra! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Tror sesongavslutningen blir interessant. Serien som helhet er likevel ganske forglemmelig. Håper neste sesong blir litt mere oversiktlig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 Denne storyen i år virker altfor avansert til at selv Nic Pizzolatto kan følge med. Virker som han har bare overgjort seg selv med et plott som er altfor avansert for han iløpet av 8 episoder. Blir litt som om David Simon skulle gjøre en hel sesong av The Wire på bare 8 episoder, og det fungerer ikke med det plottet True Detective forteller i år. Og who the fuck is Stan? Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Stan var han ene henchman fyren til Frank som dem fant drept i episode 3. Det virket bare jævlig random at the time. Hele scenen varte kanskje et minutt, "Bury him and find out who did this!" Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Jeg vet hvem Stan er, men det som at Pizzolatto har skrevet manuset uten å være klar over karakteren eksisterer. Serien gjorde det veldig random å forklare hvem han var. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. august 2015 Forfatter Del Skrevet 10. august 2015 For en elendig avslutning på historien i sesong 2. Det ferdige manuset virker som et førsteutkast. Pizzolatto kan ikke takle en stor historie og mange karakterer. Skuespillerne gjorde sitt beste med et elendig manus denne sesongen. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Skuffende. Hadde faktisk store forventninger til denne sesongen av True Detektive. Føles nesten ut som om Pizzolatto har tatt oss for å være toalettet og dumpet et stor klatt med bæsj på oss. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) På langt nær like vellykket som første sesong dette altså. Top-notch prestasjon fra skuespillerne men når det hele blir en fyldig suppe i altfor liten og trang gryte så renner det fort over. For all del, jeg har blitt underholdt men måtte samtidig lese en del i ettertid bare for å se om jeg overhodet var med på hva som egentlig hadde skjedd her. Endret 11. august 2015 av Mala Lenke til kommentar
bas Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) Elendig sesong, elendig sesongavslutning, rett og slett kjedelige greier som til tider (eller egentlig hele tiden) var vanskelig å følge med på hva som foregikk. Endret 11. august 2015 av bas Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. august 2015 Forfatter Del Skrevet 11. august 2015 (endret) Hør fra 3:10 utover. Forshadowing delux. Likevel, hvis det blir noe sesong 3 så burde Nic Pizzolatto ha noen andre som ser over manusene sammen med han. Og det burde være en enklere story, og noen færre karakterer neste sesong. Total kreativ frihet er en fin ting som har ført til noen solide serier på HBO tidligere, men Pizzolatto burde han virkelig ikke ha det. Endret 19. august 2015 av Maury Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Jeg er enig i at sesong to helhetlig ikke var det beste jeg har sett, men jeg syns fortsatt at de to sesongene gjør serien til kanskje den aller beste som har vært vist på tv. Kanskje Treme og The Wire går foran. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. august 2015 Forfatter Del Skrevet 15. august 2015 Da kan du ikke ha sett mye bra som er på tv-skjermen akkurat nå og har vært synes jeg. True Detective sesong 1 var bra den, men det beste som er lagd på tv-skjermen er det ikke. Synes også denne sesongen har fremhevet er hvor heldig Pizzolatto egentlig var med sesong 1. Cary Fukunaga og en skuespiller som Matthew McConaughey høynet manuset til Pizzolatto en god del. Jeg tror ikke sesong 1 hadde vært så bra uten de to. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 (endret) Moderatormelding Tre innlegg er fjernet. I henhold til retningslinjene skal skrivefeil ikke påpekes i tråden. Send heller en vennlig pm til vedkommende. Innspill eller spørsmål om moderering tas på PM. LiamHmod Endret 15. august 2015 av LiamH Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Da kan du ikke ha sett mye bra som er på tv-skjermen akkurat nå og har vært synes jegEn annen mulighet kan være at vi har veldig forskjellig smak. Men jeg er nok ikke så god på å rangere de seriene jeg liker. Klarer ikke helt bli enig med meg selv om rekkefølgen av de beste seriene. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Eller du bare har igjen å oppdage det? Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Årets sesong av True Detective var bare rett og slett søppel. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Eller du bare har igjen å oppdage det? Hva da? At du alltid har "rett"? Det oppdaget jeg for mange år siden... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. august 2015 Forfatter Del Skrevet 17. august 2015 (endret) Jeg sier at du kanskje kan ha igjen å oppdage en serie som er mye bedre for deg. Med spesielt Treme og The Wire som favoritter så mener jeg du kan ha stor interesse for flere svært unike og bedre serier enn True Detective som Rectify og Mad Men eksempelvis. Selvfølgelig, det er hva jeg mener. Jeg beklager om jeg kanskje formulerte det rart. Endret 17. august 2015 av Maury Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Fantastisk sesong, klar 6'er, ikke like klar som sesong 1, men allikevel noe av det beste jeg har sett på skjermen. Plottet er jo genialt, skuespillerne leverer, Vince Vaughn og Rachel Mcadams med karrierebeste! Håper det blir en sesong 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå