V-by Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Planen var å installere et nytt ROM på min telefon. og skulle ta backup av mine EFS filer som jeg skjønte var viktig, i denne prosessen har noe skjedd, så jeg nå ikke har noen IMEI eller slikt på telefonen. Jeg har søkt rundt på nettet, men kommer ikke frem til en fasit på hvordan jeg kan fikse dette, og jeg sitter igjen utrolig forvirret over hva jeg bør gjøre. Eller om det er noe jeg kan gjøre. Noen steder står det at jeg må installere et "Stock ROM" og jeg er virkelig ikke sikker på hvilket jeg skal installere. Holder det med et hvilketsomhelst, eller må det være et rom som kommer fra samme telefonoperatør? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) Du har flashet ny rom og mangler nå IMEI? Litt mer info om hvordan du har gått frem kunne hjulpet. Kan egentlig ikke se for meg at kun det og flashe tilbake til stock rom vil forandre noe heller men.Har du f.eks fulgt en guide du kan linke til eller noe? Edit: Du kan forsøke denne generatoren til og lage en ny backup fil for å få tilbake IMEIhttp://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1804117 Endret 17. februar 2014 av esoteric Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå