mariavass Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Hei! har en oppgave i RLE om rollemodeller for ungdom, kunne dere ha hjelpet meg litt og skriv deres rollemodeller og hvorfor dere liker dem og hvor gammel dere er? hadde blitt kjempe glad! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Nå er jeg langt fra noen ungdom lenger men vil nok tro du får en stor overvekt med Mamma og Pappa som rollemodeller. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Jeg har to klare rollemodeller, og de er Bill Gates og Nikola Tesla. To store menn. Bill Gates gjør utrolig mye godt for verden, med bruk av pengene og midlene sine, for ikke å snakke om at han har vært en av de store pådriverne i dataindustrien. Verden hadde vært veldig annerledes om Bill Gates ikke hadde kommet til verden. Nikola Tesla er i mine øyne den største, beste og mest undervurderte oppfinneren og vitenskapsmannen som verden har sett. Han står bak utrolig mye vi bruker per dags dato, uten at man egentlig vet at dette er mannen å takke. 20 år, gutt. Lenke til kommentar
Melena Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg har ingen rollemodeller, jeg har gjort meg opp en mening selv om hvordan jeg ønsker å bli basert på positive og negative sider ved de jeg har møtt gjennom livet. Det er et ideal jeg etterstreber, men som jeg har langt igjen for å nå enda. ....og jeg er 30. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Tror nok søsken ofte er rollemodeller. Lenke til kommentar
SukmaiDik Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 ppft! MacGyver ofc! 15år 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå