Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Har jeg influensa?

Gjest Slettet-INkUtP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-INkUtP

Fikk for 3 dager siden feber, dagen etter hadde jeg enda mer feber, leddsmerter, frysninger, svette om natten, sår hals, hodepine og hoste.

I går ble febren borte, men jeg svettet i natt også, og jeg føler litt "chills" enda. <-- er dette etter det værste???

Er dette bare en enkel influensa eller no mer? Føler jeg er på vei til å blir frisk.

PS: sist jeg opplevde no lignende var i 2010.

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-INkUtP

Influensa ja.

men merker feberen kommer tilbake snikende. Klarer ikkwe å lokalisere lymfene, men der de skal være gir en øm følse når jeg tar der eller ligger på den siden(ribbeinet, underarm, høyre lår nærme kneet er litt rar når jeg bøyer beinet.

Hva om feberen kommer tilbake slik den var tidligere?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Influensa ja.

men merker feberen kommer tilbake snikende. Klarer ikkwe å lokalisere lymfene, men der de skal være gir en øm følse når jeg tar der eller ligger på den siden(ribbeinet, underarm, høyre lår nærme kneet er litt rar når jeg bøyer beinet.

Hva om feberen kommer tilbake slik den var tidligere?

Da sover du og slapper av mye til det forsvinner. Etter hva jeg har skjønt så utsetter Paracet bare influensaen så ikke bruk det om du vil bli kvitt det kjapt.

Lenke til kommentar

Infulensa bringer med seg mye rart.

Noen eksempler på ting jeg har hatt under Infulensa:

Neseblod

Vondt i hodet

Tett nese, sår hals, sprengte øyne, vondt i øynene, griner hele tiden, bihulebetennelse, hører dårligere, mister smaken, blir slapp, spyr osv, osv.

Har også opplevd vondt i kroppen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

I går trodde jeg at jeg var helt frisk. Men I dag våknet jeg opp med en rar følse. Nesten som feber bare at det ikke er varmt. I tillegg har jeg ubehag når jeg ligger på ruggen, det er øm følse midt på ryggen.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-INkUtP

Bump.

Nå er det vel 4 uker siden jeg hadde influensa. Men jeg merker forsatt en ømmhet i lymeknutene bak kne, i nakke, ved albuen, og det kommer en ømhet som varer i 1 sekund. Jeg kan ikke kjenne de, men det er der det står knutene er i følge bilder.

Eller hvis jeg leter godt nok merker jeg en liten myk greie som er der ømheten pleier å komme fra. Merker det egentlig bare bak kneet, men forige uke var det generellt alle steder det er en knute.

Leste at knutene kan være hovne/ ømme et par uker etter man har hatt influensa.

Føler meg frisk ellers, Trening går bra og ikke slapp etc.

noen inspill. tror jeg kontakter lege hvis ikke den driten er ferdig ila neste uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...