anaconda Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Har spilt meg gjennom hele spillet nå og kommet til siste bossen, Ghirahim. Nå sliter jeg. Jeg kom med 18 hjerter, 3 krukker med rød trylledrikk (+). Første del, hvor jeg slåss mot han på plattformene gikk greit. Men nede på bakken sliter jeg. Jeg vet ikke om jeg klarte å gjøre noe skade? Han blokkerer alt. Jeg er ikke så flink med motion controls, og jeg har ikke lært meg å bruke skjoldet riktig. Jeg prøvde å bruke det, men det ble ødelagt etter en stund. Noen tips her? Som sagt blokkerer han meg hele tiden og jeg klarer ikke å gjøre noe skade. Jeg har alltid klagd på at sistebossene i Zelda er for lette. Ganondorf og Majoras Mask er ingenting i forhold til det jeg nå står opp mot. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Er ikke det mer morsomt å finne det ut selv? søk på youtube om du absolutt trenger hjelp, lover du finner over 9k med vidoes der. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Har spilt meg gjennom hele spillet nå og kommet til siste bossen, Ghirahim. Nå sliter jeg. Jeg kom med 18 hjerter, 3 krukker med rød trylledrikk (+). Første del, hvor jeg slåss mot han på plattformene gikk greit. Men nede på bakken sliter jeg. Jeg vet ikke om jeg klarte å gjøre noe skade? Han blokkerer alt. Jeg er ikke så flink med motion controls, og jeg har ikke lært meg å bruke skjoldet riktig. Jeg prøvde å bruke det, men det ble ødelagt etter en stund. Noen tips her? Som sagt blokkerer han meg hele tiden og jeg klarer ikke å gjøre noe skade. Jeg har alltid klagd på at sistebossene i Zelda er for lette. Ganondorf og Majoras Mask er ingenting i forhold til det jeg nå står opp mot. Det er mulig å få skjoldet ditt til IKKE å gå istykker, anbefaler deg å gjøre disse oppgraderingene av skjoldet. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 19. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2014 Jeg klarte Ghirahim, men ble drept av Demise. Utrolig irriterende at Link ikke vil holde opp sverdet når jeg holder wiimoten opp. Jeg plagdes med dette på 5 bossen også, Tentalus. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 19. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2014 Da har jeg beseiret Demise og klart spillet. For et fantastisk spill. Jeg kjøpte spillet etter det kom ut i 2011, spilte litt, men ga opp før jeg kom til første tempel. Jeg fant ut at dette ikke var noe for meg. Men etter Link Between Worlds på 3DS, fikk jeg lyst å spille mer Zelda. Jeg bestemte meg for å gi spillet en ny sjanse og kjøpte et nytt eksemplar. Det angrer jeg ikke på. Etter min mening overgår dette Twilight Princess og er på høyde med Ocarina of Time. Jeg har ikke hatt det så moro på lenge. Dette har for meg vært et spill som jeg kan sitte å spille i timer. Gleder meg til neste Zelda eventyr. 1 Lenke til kommentar
warioman Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Da har jeg beseiret Demise og klart spillet. For et fantastisk spill. Jeg kjøpte spillet etter det kom ut i 2011, spilte litt, men ga opp før jeg kom til første tempel. Jeg fant ut at dette ikke var noe for meg. Men etter Link Between Worlds på 3DS, fikk jeg lyst å spille mer Zelda. Jeg bestemte meg for å gi spillet en ny sjanse og kjøpte et nytt eksemplar. Det angrer jeg ikke på. Etter min mening overgår dette Twilight Princess og er på høyde med Ocarina of Time. Jeg har ikke hatt det så moro på lenge. Dette har for meg vært et spill som jeg kan sitte å spille i timer. Gleder meg til neste Zelda eventyr. Var samme følelsen jeg fikk av spillet. Satt meg fast en god del ganger, ble forbandet og hadde lyst å kaste kontrollere hit og dit, men den følelsen dette spillet gav meg. Personlig er dette det beste Zeldaeventyret jeg har hatt, eller hvertfall på delt 1 plass med Wind Waker Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Sammer her, fantastisk historie og jeg elsket kontrollerne var frustrerende av og til, men følelsen av å mestre var desto større I bosskampene var det opp å stå og full fightstance Prøvde meg på TES: Skyrim samtidig som jeg spilte Skywardsword, men ble rett å slett lei meg når det kom til sverdfektingen når alt man gjør der er å trykke på en knapp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå