SmdYouNoob Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) . Endret 19. februar 2018 av SmdYouNoob Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Strømforsyningen så vidt jeg vet, men det kan vel lett skaffes en ny, eller omformer Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) De bruker 230V i England,men annerledes støpsel,så du trenger bare å bytte støpselet.Ikke bare det,men de aller fleste moderne strømforsyninger takler både 115 og 230V (100 - 240V som regel),inkludert PS4 sin. Endret 17. februar 2014 av Malmern Lenke til kommentar
SmdYouNoob Skrevet 17. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2014 De bruker 230V i England, men annerledes støpsel, så du trenger bare å bytte støpselet. Ikke bare det, men de aller fleste moderne strømforsyninger takler både 115 og 230V (100 - 240V som regel), inkludert PS4 sin. Ja ok, takk for svar. Men hvordan er det hvis det skulle ha Blue Light Of Death eller andre feil? Må den da sendes helt tilbake til England? Og kunne du linka meg til en sånn adapter helst fra elkjop/lefdal.no Og btw syntes du/dere 5000 er mye for en slik import konsoll? Sist jeg sjekka fikk butikkene inn i Mai her i Norge...altfor lenge å vente syntes jeg... Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) Det er alt for dyrt. Tipper du får en "norsk" PS4 for under 4.000,- lenge før påske om du ønsker. Følg med i butikker. Det drypper inn konsoller hele tiden. Senest forrige helg så jeg PS4 konsoller på den lokale Platekompaniet (Lagunen/Bergen) som stod der, til tross for annonsering av den i inngangen. Hadde selv en forhåndsbestilling jeg gjorde i september. Men datoen ble bare flyttet og flyttet.Anullerte ordren, og fikk napp på en lokal Expertbutikk. Du får jo ny PS4 på finn fra 4.000,- og oppover. Mange med norsk reklamasjonsrett på 5 år. http://www.finn.no/finn/torget/resultat?keyword=playstation%204&SEGMENT=0&ITEM_CONDITION=0&SEARCHKEYNAV=SEARCH_ID_BAP_ALL&PRICE_FROM=3000&PRICE_TO=4900&sort=4&periode= Endret 17. februar 2014 av Tor Rasmussen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) De bruker 230V i England, men annerledes støpsel, så du trenger bare å bytte støpselet. Ikke bare det, men de aller fleste moderne strømforsyninger takler både 115 og 230V (100 - 240V som regel), inkludert PS4 sin. Ja ok, takk for svar. Men hvordan er det hvis det skulle ha Blue Light Of Death eller andre feil? Må den da sendes helt tilbake til England? Og kunne du linka meg til en sånn adapter helst fra elkjop/lefdal.no Og btw syntes du/dere 5000 er mye for en slik import konsoll? Sist jeg sjekka fikk butikkene inn i Mai her i Norge...altfor lenge å vente syntes jeg... 5000 + 25% mva. og ikke 5 års reklamasjonsrett, er dyrt ja. Ville slått fra meg den tanken med en gang og heller fulgt mer med her innenlands. Det er ikke så kjempe mange gullspill ute enda heller. Endret 17. februar 2014 av Mala Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 De bruker 230V i England, men annerledes støpsel, så du trenger bare å bytte støpselet. Ikke bare det, men de aller fleste moderne strømforsyninger takler både 115 og 230V (100 - 240V som regel), inkludert PS4 sin. Ja ok, takk for svar. Men hvordan er det hvis det skulle ha Blue Light Of Death eller andre feil? Må den da sendes helt tilbake til England? Og kunne du linka meg til en sånn adapter helst fra elkjop/lefdal.no Og btw syntes du/dere 5000 er mye for en slik import konsoll? Sist jeg sjekka fikk butikkene inn i Mai her i Norge...altfor lenge å vente syntes jeg... 5000 + 25% mva. og ikke 5 års reklamasjonsrett, er dyrt ja. Ville slått fra meg den tanken med en gang og heller fulgt mer med her innenlands. Det er ikke så kjempe mange gullspill ute enda heller. Trenger ikke mange bra spill for å kjøpe allerede nå, 2-3 holder i massevis Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Til den prisen han hadde endt på hadde ikke jeg gjort ett kjøp ihvertfall. Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 -Topic- Det er visst umulig å få tak i Ps4 fra Norge...men en kompis av meg vet visst om en butikk som selger Ps4 fra England. Ble egentlig litt skeptisk siden jeg ikke vet hva som er forskjellen. Hvis det er sånn at jeg ikke kan spille spill fra Norge så kjøper jeg den ikke. Håper noen kan hjelpe! Hvorfor ikke bare kjøpe f. eks. her? https://www.coolshop.com/my/catalog/product/86703-playstation-4-console-knack-bundle Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Til den prisen han hadde endt på hadde ikke jeg gjort ett kjøp ihvertfall. Må si jeg er 100% enig der Hvorfor ikke bare kjøpe f. eks. her? https://www.coolshop.com/my/catalog/product/86703-playstation-4-console-knack-bundle dette er bedre tilbud enn viss man kjøper fra UK til samme pris og + man får 5års reklamasjon Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Var innom Gamestop igår og der sa de at de hadde fått bekreftet leveranse av "en haug med konsoller" neste uke. Dette var Gamestop på Storo, og kanskje det gjelder andre butikker også..? Hadde definitivt ikke kjøpt konsoll i England for 5000 kr, for så å bli overrasket over momstillegg på 25% og fortollingsgebyr på 240kr på toppen av det igjen... På toppen av det hele blir du snytt for norges fantastiske reklamasjonsrett. OG du må kjøpe adapter til strømkontakten, alternativt "låne" den du har til din stasjonære pc... Lenke til kommentar
Langseth_InnleggNO Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Bestillte fra CDON.no i går. 4299.-. Ble sendt i dag Så slettest ikke umulig å få tak i, i norge Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Føler CDON trakk vinnerloddet på jevn Ps4 leveranse gitt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Med et par spill koster fort en importkonsoll 6-7000 og det er det overhodet ikke verdt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå