Black&White Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Fikk ms blast inn på maskinen etter en automatisk oppdatering av msn explorer. Klarte og slette den ved hjelp av housecall online virus scan. Nå ligger det en fil igjen etter ms blast som heter: MSBLAST.EXE-09FF84F2.pf. Virus programmet reagerte ikke på den, så det er neppe et virus. hva skal jeg gjøre med denne filen? Hvis denne posten ikke har noe og gjøre her så beklager jeg dette. Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste den, så det ble her. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Det er vel anbefalt å skru av system restore før du kjører denne: http://securityresponse.symantec.com/avcen...moval.tool.html Så kan du enable igjen etterpå og lage deg et nytt restorepoint. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 System restore, hva er det for noe? og hvordan slår jeg det av? Hmm! kan vel nevne at systemet plutselig avslutter, fordet om jeg har fjernet viruset. skjer akkuart nå faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå