Gå til innhold

Post dine Hipstamatic bilder her!

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne starte en tråd hvor vi som er litt bitt av Hipstamatic kan poste bildene våre i fred uten å bli halshugd av "ekte" fotografer (Jeg er jo en super entusiast fotograf selv).

jeg synes rett og slett det er litt uhøytidelig og morsomt med Hipstamatic og jeg håper det er flere som hiver seg på bølgen.

Reglene er enkle:

1. Bildene MÅ være tatt med Hipstamatic!

2. Man MÅ oppgi under hvert bilde hvilket objektiv og film man har brukt.

Ellers så er det fritt frem med posting av bilder :)

Jeg kan jo begynne med to bilder jeg tok i dag:

post-30214-0-19610100-1392647044_thumb.jpg

Tinto 1884 - Blanko

post-30214-0-01722300-1392647047_thumb.jpg

Tinto 1884 - Blanko

Endret av Bjerknez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker også Hipstamatic (og iPhone fotografering generelt sett), selv om jeg har et dslr kamera.

Hva med bilder som er tatt med Oggle eller importert inn i Oggle? (Oggle er laget av de samme folkene som laget Hipstamatic, og bruker de samme filtrene. Det er bare mer fokusert på å dele bildene med andre, slik man gjør på Instagram.)

tumblr_ms269nLYRn1r3cmfmo1_500.jpg

Tinto 1884 C-Type Plate

Lenke til kommentar

Flott bilde dette :)

Tinto 1884 er helt klart en av mine favoritter så langt. Dog synes jeg kanskje det blir litt "mye" hvis man får en masete ramme i tillegg... Dog synes jeg Tinto 1884 fungerer så som så i sollys dakontrastene blir for store,men det skal sies jeg ikke har testet veldig mye i dagslys ennå :)

Jeg har faktisk planer og å ta en del bilder med iPhone og Hipstamatic fremover og jeg kommer også til å lage mitt eget Hipstamatic album som skal stå ved siden av albumet med de "ordentlige " bildene, hehe.

Har ikke fått testet Oggleennå, men skal se pådet etter hvert :)

Rett og slett gøy dette synes jeg :)

Lenke til kommentar

Har lastet ned Oggl appen nå men har så langt ikek skjønt poenget med Oggl bortsett fra at man kan ta bildet først og legge til effekter i etterkant. Stemmer det?

Det er også ment som en konkurent til Instagram. Du kan "følge" andre brukere å se bildene de poster. Og dele dine egne med folk som følger deg.

tumblr_mrzftkD2HL1r3cmfmo1_500.jpg

Jane + BlackKeys SuperGrain Film

Endret av TheOats
Lenke til kommentar

Jaja, siden denne tråden mildt sagt lider av dårlig oppmøte så prøver jeg febrilsk og holde den i live litt til ved å poste flere uhøytidelige men i mine øyne litt "tøffe" Hipstamatic bilder som stort sett bare er snapshots i hverdagen uten så alt for mye tanke på komposisjon etc.

Her er et bidrag til fra meg, og jeg håper flere vil bidra med sine bidrag!

post-30214-0-98825400-1393489290_thumb.jpg

post-30214-0-95882600-1393489311_thumb.jpg

post-30214-0-25550600-1393489340_thumb.jpg

PS! Beklager manglende informasjon om hvilket objektiv og filmrull jeg har brukt, men bildene ble desverre slettet ved et uhell fra Hipstamatic albumet og da mistet jeg denne informasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...