Ida Oftebro Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Japansk nettgigant blar opp for populær app.Viber solgt for milliarder Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Noen som vet hvordan jeg kan få ut logg/chatt med en på Viber? På klar tekst slik at jeg kan printe det ut? Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) Noen som vet hvordan jeg kan få ut logg/chatt med en på Viber? På klar tekst slik at jeg kan printe det ut? Det skal være en mulighet for å eksportere loggen. Dette går ikke an på Windows Phone, bare Android og iOS. Jeg har stjålet en liten guide fra Vibers nettside. Open Viber Select More options Select Settings Select Calls and messages (on Android 4.2 and above) Select Email message history Once the backup file is created, select the application through which you would like to email it and send it to yourself or any other email Dette er hentet herfra Endret 17. februar 2014 av The NoPro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg