dorge Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Hvilken tegnsetting er riktig i dette tilfellet? Hvor ligger butikken, det er uansett lenge til jeg skal dit. - Skal det ikke være noe spørsmålstegn i dette tilfellet ? Eller blir dette det riktige?: Hvor ligger butikken? Det er uansett lenge til jeg skal dit. Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Det holder lenge å spørre hvor butikken ligger. Hvorfor plage den du spør med uvesentlige opplysninger? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Etter at du har stilt spørsmålet bør du vente på svar synes nå jeg. Tegnsettingen blir vanskelig fordi du sier noe du ikke burde si på den måten. Hvor ligger butikken? Det er uansett lenge til jeg skal dit, men hvor ligger den? Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Muligens slik: Hvor ligger butikken (det er uansett lenge til jeg skal dit)? Lenke til kommentar
dorge Skrevet 2. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2014 Jeg fikk ikke helt svare jeg er ute etter, så jeg setter pris på flere svar. Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Hvor ligger butikken? Det er uansett lenge til jeg skal dit. Det er ingen grunn til å gjøre det mer komplisert ved å slå sammen de to setningene. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Rareste setningen jeg har sett på lenge. Ikke god norsk i hvert fall.. Lenke til kommentar
dorge Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Er det ingen som kan svaret på spørsmålet mitt ? Det er ikke noe poeng i å svare om du ikke svarer på spørsmålet. Takk Lenke til kommentar
steinkul Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Asperger? Ikke la deg terge av denne fyren her. Jeg fikk advarselspoeng for å spørre om han var idiot. Asberger er vel i samme gate. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Asperger? Ikke la deg terge av denne fyren her. Jeg fikk advarselspoeng for å spørre om han var idiot. Asberger er vel i samme gate. Point taken. Lenke til kommentar
dorge Skrevet 6. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg fikk ikke helt svaret jeg var ute etter. Takk Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Du får oppgi i OP hvilket svar du er ute etter da, så du får det som du vil.. Nå går denne i ignore-listen. Lenke til kommentar
dorge Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 Svaret jeg er ute etter er svaret på spørsmålet: Hvilken tegnsetting er riktig i dette tilfellet?Hvor ligger butikken, det er uansett lenge til jeg skal dit. - Skal det ikke være noe spørsmålstegn i dette tilfellet ? Eller blir dette det riktige?:Hvor ligger butikken? Det er uansett lenge til jeg skal dit. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå