Joachim_F Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Spillmuseet inviterer til en nostalgisk og lærerik helg for spillinteresserte.Stor retrospillmesse i Sandefjord i mai Lenke til kommentar
novaster Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Herlig tiltak! Var innom standen på spillexpo i fjor og for min del var dette noe av det beste med hele turen. Sverige har hatt retrospälmessan med stor suksess i noen år, så veldig bra at Norge også får et mer profilert arrangement. Blir nok garantert en tur til denne messa! Lenke til kommentar
karlern86 Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Fantastisk! Spill fra den tiden hvor man måtte være fysisk på samme plass for og spille med hverandre <3 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Vi er der vettu! Blir gøy. Alle andre Rad og Retro Crew- lyttere må dukke opp så blir det party times! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Et meget godt initiativ. Synd for oss som ikke bor på det glade østlandt, men det er vel straffen en får ta... Lenke til kommentar
rattjamann Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Alt dette skjer her hjemme i min bakgård? Noe så hærlig! Dette må jeg jo bare få med meg, kanskje få spillt noe og. Er evigheter siden jeg satt å spillte konsoll på samme skjerm annet enn super smash. 1 Lenke til kommentar
h4nseN Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Har virkelig sans for dette! Men arh! Bor i Bergen... Det er kjipt ass.. Lenke til kommentar
JanOlav@Spillmuseet Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 @novaster : Det var kjempehyggelig å lese, det gir oss masse energi til å fortsette med dette når man vet andre setter skikkelig pris på det Jeg håper alle som er i tvil får tatt turen da det ikke trenger å bli så dyrt hvis man bestiller flybilletter etc en god stund i forveien. Vi har overnattingsmuligheter, bare å ta kontakt hvis det er spørsmål rundt dette. Ha en god pikselert kveld videre 2 Lenke til kommentar
jonask84 Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Javlig stilig, ma ta meg en tur til Vestfold! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå