Gå til innhold

[Løst] PayPal og Nettbank

Anbefalte innlegg

Heei! :)

Jeg har en paypal konto og lurer på det med og overføre penger fra nettbanken til paypal!

Når jeg er inne på PayPal står det at jeg kan legge til en bankkonto, tenkte på det om det da betyr at vis jeg legger den til blir det automatisk tatt penger fra nettbanken fra paypal vis jeg f.eks kjøper noe på Ebay? :)

Har eika som bank så jeg får bare Visa Electron som kort siden jeg er under 18 år! :(

Så håper det finnes noen muligheter for og kunne få overført penger fra nettbank til paypal !

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en paypal konto og lurer på det med og overføre penger fra nettbanken til paypal!

Når jeg er inne på PayPal står det at jeg kan legge til en bankkonto, tenkte på det om det da betyr at vis jeg legger den til blir det automatisk tatt penger fra nettbanken fra paypal vis jeg f.eks kjøper noe på Ebay? :)

Har eika som bank så jeg får bare Visa Electron som kort siden jeg er under 18 år! :(

Så håper det finnes noen muligheter for og kunne få overført penger fra nettbank til paypal !

Takk!

Heei!:)

Du må i utgangspunktet legge til et VISA-kort for at Paypal skal automatisk trekke penger fra kontoen din ved kjøp på nettet.

Ellers så må du ta bank overføring som tar 2-3 dager. Du finner siden under "Add Money" til hvilken bank du skal overføre til.

Er vel forøvrig 18års grense på paypal.

Lenke til kommentar

Takk!

Du må i utgangspunktet legge til et VISA-kort for at Paypal skal automatisk trekke penger fra kontoen din ved kjøp på nettet.

Ellers så må du ta bank overføring som tar 2-3 dager. Du finner siden under "Add Money" til hvilken bank du skal overføre til.

Er vel forøvrig 18års grense på paypal.

Okeey,tusen takk for svaret hvertfall :)

fant litt mer ut av det nå, med overføring av penger så tusen takk!

ja, det har jeg dessverre sett.. :ohmy:

Endret av solbre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...