AfterGlow Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Viser fire spilleres kamp mot monstre.Se kampscene fra Xenoblade-skaperens mystiske spill Lenke til kommentar
Saggers Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Er jeg den eneste som fikk litt final fantasy 15 vibber her? Square, nå må dere skyndte dere å få det utgitt >< Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Syns ikkje dette var noko bra. Poenget med å skyte noko som bare sitter der da? Tok "King Kong" utsikten fra nokon? Skuffa! Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Syns det ser kjempelekkert ut 2 Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Ser awesome ut! Dette gleder jeg meg til Lenke til kommentar
Neutrinocore Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Gleder meg enormt til dette! Xenoblade Chronicles var muligens det beste spillet på Wii, så har store forhåpninger til dette. Dette er også absolutt et spill WiiU trenger snart Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Xenoblade var et fantastisk spill. Hvis X/xenoblade2 er av samme kaliber blir det fort en Wii-U på meg bare for å spille dette ene spillet. Jeg blir litt trist av at Wii-U selger så dårlig, fordi det nettopp kommer endel unike spill til NIntendo som ikke finnes på noen andre platformer. Selv om totalt sett Wii ikke hadde så mange fantastiske spill, hadde den en fantastisk avslutning på "karreren" med Xenoblade, The Last Story og Pandora's Tower. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Hmmm har Xenoblade stående i hylla til Wii, kanskje jeg skulle prøvd meg på det for å se om det faller i smak. Kom aldri så langt når det var nytt. For dette så artig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå