Torstein Norum Bugge Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Men de kaller det et kaffebord.Dette er et nettbrett med skjerm på 46 tommer Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Dette kjører altså Windows 8 og kommer etterhvert med Android og dere har overskriften; "Dette er et kaffebord med Android" ??? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 42 000 kr? Det er jo 10 ganger mer enn tilsvarende skjermer uten touch men med tv-tuner. Touch kan da ikke koste så mye? Jeg bytter gjerne stuebordet med en sånn, men da må prisen henge mer på greip. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Ein stor all-in-one PC på 27" koster ca 10 000 kr per i dag. Nå inneheld ein slik PC litt fleire og kraftigare komponenter, men med tanke på at dette stovebordet er ca 4 ganger så stort så er det ikkje ein heilt urimelig pris. Det største problemet med å ha denne som kaffebord er at det ikkje er spesielt vanlig å ha straumuttak i stovegolvet. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 (endret) Kan sikkert brukes til multimedia ala foto eller musikkproduksjon. Pris er jo alltid gøyt - første 42" Plasmaene som ble solgt i Norge kostet rundt 160000 norsk kroner med shitty bildekvalitet for å si det mildt. Endret 18. februar 2014 av fo2re Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Dette minner da enormt om de opprinnelige Microsoft Surface konseptene, de fikk for øvrig mye oppmerksomhet på den tiden også (men det var vel på en tid hvor Vista akkurat hadde sett dagens lys om jeg husker korrekt). Veldig interessant, men om de skal stappe i slik hardware så burde det også være en åpen PCI Express x16 port og muligheten til å "tilte" bordet, da kan man selge det som en mulighet for konsollbrukere også (ikke at det har noe å si med tanke på at prisen er alt for høy for de fleste "sofa-gamers". Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Og istedet for vanlig SD kort bruker dette VHS kasetter til lagring Lenke til kommentar
Rock_Rose Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Minner meg om Hawaii five-0. (Den nye versjonen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg