Gabriel Shear Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Nettopp fått min P800. Det er en digg mobil, men har ikke vendt meg helt til skrivingen med pennen, men det er vel bare en vanesak? Eller? klarer man å skrive rask sms og sånn etterhvert uten att det tar aaalt for lang tid? Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 det er vel opp til deg selv :wink: Men det blir vel en vanesak etterhvert!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Selv syns jeg det popup-tastaturet funket bedre enn håndskrift. Håndskrift-greiene gjenkjente 95% av kråkeføttene mine, noe jeg syns er meget imponerende.. men qwerty-tastatur gikk kjappere. Å dytte noe går tross alt kjappere enn å skrive en forenklet bokstav. Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 sjekk ut Personal Jotter.. et program for å gjøre skriving på p800 lettere.. du finner det på www.my-symbian.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå