Benbjo Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 3kamper ute kun i CL, eller alle kamper? 3kamper ute kun i CL, eller alle kamper? 1 kamp ute i PL, som også er den siste vi spiller denne sesongen, så spiller liten rolle om det er 3 eller 1 i grunn. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Viaplay klikker konstant på Ps4 også. Dritt tjeneste. Var sånn i går også Nei, ser pa 360 og funker topp her. Bare ps4 som er rœvva. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 At han fikk ta straffen i dag var en ren vits. 2 Lenke til kommentar
knuhuf Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Riktig dømt og riktig dømt. Falt rimelig lett der ja. Det er greit han kunne stått på beina, og han faller med vilje, men det er slik fotballen og dømming har blitt, Det er full kontakt der, og derfor kan den rimelig lett forsvares dessverre. Og da er jo rødt kort og straffe riktig, med tanke på at det var en stor målsjanse. Ja, er dessverre ikke noe å si på den der... Enhver Arsenal spiller hadde også falt lett på den :/ Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Er det slik at polakken må stå over 3 CL kamper nå? Tuller du nå? Er det ikke bare 1? Er bare 1. Hvorfor klager folk på kortet btw? Så soleklart ut for meg. Ser på østblokkstream da, så kanskje det er derfor. Robben mistet ikke sjansen sin, og Sczeznezezny trakk seg tydelig sammen. Begge gikk inn samtidig, synes ikke Sczezzyzneny gjorde noe galt. Soleklar straffe, men rødt kort var veldig, veldig strengt. Er vel rødt kort hvis det er straffe. Enig i at regelen er streng, da. Streng? Den er helt hinsides på trynet. Man får straffe imot. Så mister man en spiller med rødt kort fordi dommeren _MÅ_ gi rødt kort "fordi sånn er det bare". Deretter må man ta ut en spiller fordi man må bytte inn en keeper. Så derfor har man som laget med 1 mann mindre også 1 bytte mindre og 1 alternativ mindre å velge av på benken. Som om det ikke var nok så har man også karantene på keeperen i etterkant. Er helt håpløst. Enig der. Eneste gangene jeg synes rødt kan rettferdiggjøres er i situasjoner der det er helt åpenbart at forsvareren/keeperen bevisst saboterer spillet når en angriper er igjennom. Det gjelder dog ikke denne situasjonen. Skal aldri lønne seg å gjøre ting som dette: 1 Lenke til kommentar
knuhuf Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 At han fikk ta straffen i dag var en ren vits. Ja, vil si det ligger noe i det. Han skulle satt den i venstre hjørne, men det er selvfølgelig lett å si i etterkant... Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Dårlig straffe av Arsenal? Fortjent rødt kort? Hvem har vært best? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Soleklart rødt kort Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Fy faen dette er et fint eksempel på hvordan en fittedommer kan ødelegge en kamp... Han så reprisen i pausen og har sikkert passe dårlig samvittighet!! Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Ergelig at jeg ikke har fått med meg omgangen. Virker som den var meget fartsfylt! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Dårlig straffe av Arsenal? Fortjent rødt kort? Hvem har vært best? Helt klart rødt etter reglene. Bayern soleklart best, men det forventet alle. Utrolig at de ikke leder med mange mål egentlig Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 At han fikk ta straffen i dag var en ren vits. Mesut Özil har bommet på alle sine 3 siste straffer (2 for Arsenal og 1 for Werder Bremen(!)) Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Klarer de å holde nullen i 42 minutter til vil det være årets beste prestasjon av Arsenal så langt i år! Lite sannsynlig, men lov å håpe. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Er det slik at polakken må stå over 3 CL kamper nå? Tuller du nå? Er det ikke bare 1? Er bare 1. Hvorfor klager folk på kortet btw? Så soleklart ut for meg. Ser på østblokkstream da, så kanskje det er derfor. Robben mistet ikke sjansen sin, og Sczeznezezny trakk seg tydelig sammen. Begge gikk inn samtidig, synes ikke Sczezzyzneny gjorde noe galt. Soleklar straffe, men rødt kort var veldig, veldig strengt. Er vel rødt kort hvis det er straffe. Enig i at regelen er streng, da. Streng? Den er helt hinsides på trynet. Man får straffe imot. Så mister man en spiller med rødt kort fordi dommeren _MÅ_ gi rødt kort "fordi sånn er det bare". Deretter må man ta ut en spiller fordi man må bytte inn en keeper. Så derfor har man som laget med 1 mann mindre også 1 bytte mindre og 1 alternativ mindre å velge av på benken. Som om det ikke var nok så har man også karantene på keeperen i etterkant. Er helt håpløst. Enig der. Eneste gangene jeg synes rødt kan rettferdiggjøres er i situasjoner der det er helt åpenbart at forsvareren/keeperen bevisst saboterer spillet når en angriper er igjennom. Det gjelder dog ikke denne situasjonen. Skal aldri lønne seg å gjøre ting som dette: Helt enig der du! Rødt kort kan rettferdiggjøres ved at det er en stygg takling som er rødt kort hvor som helst på banen eller som du påpeker ekstremt usportslig/kynisk nedfelling som det der, men slik regelen er i dag så er det bare en regel som bidrar til å straffe et lag på 5 forskjellige måter for en situasjon som oppstår fordi en spiller er kanskje 0,1 sekunder for sent inn i en takling som i dag. Uansett: Forventer ikke at regelen endres akkurat. Den har vært slik i en årrekke på tross av de samme protestene, men jeg håper allikevel. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Fabianski er en meget god andrekeeper. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 https://vine.co/v/MZdn2H1KT0x Robben mine damer og herrer... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Monreal har ikke sjans mot Robben Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Fabianski er en meget god andrekeeper. Jeg har lenge venta på at han ville ta over 1 posisjon. Han er en strålende keeper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå