knuhuf Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Grugleder meg. Er det ikke jævla lenge siden Bayern har tapt en kamp? De er hvertfall ubeseiret i ligaen denne sesongen. Avhengig av at alle presterer sitt beste skal vi ha sjanse. Tror de er litt redde de også med tanke på at vi slo de på hjemmebane ifjor og at vi ligger nesten på toppen av tabellen. Flere av spillerne deres har hvertfall sagt at Arsenal var den vanskeligste de kunne trekke. Tror desverre dette blir tap og at vi ryker på den jævla bortemålsregelen nok en gang. Men det trodde jeg også igår da jeg så lagoppstillingene, så håper jeg blir positivt overrasket. 1-2 De tapte mot City i gruppespillet. Ellers har de gått ubeseiret i serien, 21 kamper, men såg en plass at det er over 45 kamper siden de tapte i ligaen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 2-1 til oss. Vi overrasker alle, men blir fortsatt dømt nord og ned i alle turneringer. Giroud og Mesut scorer. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Vinner Arsenal denne kampen blir jeg mektig imponert. Det jeg kan si er at eneste måten Arsenal kan gå videre etter begge kampene spilt er om Bayern ikke scorer bortemål i kveld. Så lenge Arsenal ikke slipper inn mål i dag så kan det gå. Ellers tror jeg det er farvel til CL for Gunners. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Blir nok farvel til CL for Arsenal ikveld, tror Bayern scorer minst 2, og at det ender med 0-3. Gleder meg til denne kampen, mon tro om Arsenal kan overraske oss alle. Hadde vært kult. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Heia Bayern. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Tror det blir tap på Arsenal, blir overraska om det blit uavgjort tom.. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Noe sier meg at Arsenal faktisk kan vinne. 2-1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Heia arsenal Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Kan nok klare å presse dem slik som vi gjorde på Allianz Arena i fjor, men det blir nok vanskelig. I dag er det lov å være litt Benbjo! De blir nok for sterke, men det er mulig at vi får en underholdende kamp allikevel. Jeg tipper 2-4 i favør Bayern München. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Huff! Har blitt tvunget med på teater i dag og får ikke sett kampen... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 (endret) hahaha, fy faen. yaya sanogo fra start Szczesny - Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs - Flamini, Wilshere - Chambo, Özil, Cazorla - Sanogo Endret 19. februar 2014 av cfthompson Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 (endret) Szczesny Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs Flamini - Wilshere Chambo - Özil - Cazorla Sanogo Spennende lag. Bra at Chamberlain og Gibbs starter. Sanogo på topp er ekstremt interessant. Kanskje det bare betyr at Giroud har hodet på "feil" plass, men det er likevel åpenbart at Wenger stoler på unggutten. Det blir utrolig spennende å følge ham i dag. En enorm mulighet for ham. Endret 19. februar 2014 av Le Professeur Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Hvor gammel er Sanogo? Litt av et press, men Wenger vet hva han driver med når det kommer til sånne ting. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 (endret) Akkurat fylt 21 år Endret 19. februar 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Kul oppstilling forresten. Har ingen problemer med at Sanogo starter. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Tenk hvis Sanogo putter da. Må være en fantastisk selvtillit-boost. Og ingen forventer at han gjør det mot kanskje verdens beste lag. Synes det er en vinn-vinn situasjon. Jeg tror som andre nevner her at Giroud antagelig har hodet et helt annet sted. Synes da det er riktig og ikke bruke han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Jeg gleder meg ikke til dette. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 3-0. Hat-trick av Sanogo. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Noen som har viaplay å låne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå