Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Bayern München (CL)


atwater

Anbefalte innlegg

Grugleder meg. Er det ikke jævla lenge siden Bayern har tapt en kamp? De er hvertfall ubeseiret i ligaen denne sesongen. Avhengig av at alle presterer sitt beste skal vi ha sjanse. Tror de er litt redde de også med tanke på at vi slo de på hjemmebane ifjor og at vi ligger nesten på toppen av tabellen. Flere av spillerne deres har hvertfall sagt at Arsenal var den vanskeligste de kunne trekke.

 

Tror desverre dette blir tap og at vi ryker på den jævla bortemålsregelen nok en gang. Men det trodde jeg også igår da jeg så lagoppstillingene, så håper jeg blir positivt overrasket.

 

1-2

 

De tapte mot City i gruppespillet. Ellers har de gått ubeseiret i serien, 21 kamper, men såg en plass at det er over 45 kamper siden de tapte i ligaen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vinner Arsenal denne kampen blir jeg mektig imponert. Det jeg kan si er at eneste måten Arsenal kan gå videre etter begge kampene spilt er om Bayern ikke scorer bortemål i kveld. Så lenge Arsenal ikke slipper inn mål i dag så kan det gå. Ellers tror jeg det er farvel til CL for Gunners.

Lenke til kommentar

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs

Flamini - Wilshere

Chambo - Özil - Cazorla

Sanogo

 

Spennende lag. Bra at Chamberlain og Gibbs starter. Sanogo på topp er ekstremt interessant. Kanskje det bare betyr at Giroud har hodet på "feil" plass, men det er likevel åpenbart at Wenger stoler på unggutten. Det blir utrolig spennende å følge ham i dag. En enorm mulighet for ham.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Tenk hvis Sanogo putter da. Må være en fantastisk selvtillit-boost. Og ingen forventer at han gjør det mot kanskje verdens beste lag. Synes det er en vinn-vinn situasjon.

 

Jeg tror som andre nevner her at Giroud antagelig har hodet et helt annet sted. Synes da det er riktig og ikke bruke han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...