Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Bayern München (CL)


atwater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvorfor i helvete legger vi oss så høyt opp?

 

Fordi vi må score? Arsenal skal ikke ri inn 0-1 på hjemmebane...

 

Jo, jeg synes det hadde vært det mest logiske. Spesielt med tanke på at vi vant 0-2 borte mot nettopp BM nesten ett år siden.

 

Da hadde vi bare trengt ett mål, og to for å vinne. Nå i stedet, er det nødvendig å putte to mål, og tre for å vinne. Det dessverre mye vanskeligere.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Bedre resultat enn jeg trodde da vi ble 10 menn. Drømmer om at vi kan gjenta fjorårets kamp på Allianz.

Er det slik at vi må ha et 0-3 resultat i neste kamp nå for å avensere?

 

Nei. 0-2 får oss uavgjort

Wenger kommer til å fokusere noe jævli fram mot neste kamp. Vi startet fantastisk de første 10 min og resultatet kunne kanskje vært omvendt om det ikke var for det røde kortet. Vi vet alle hvor lysten Wenger er på CL og vi kan kansje få se det utrolige. Er tvilsomt, men hvem vet?

 

Hørt noe om Gibbs sin skade?

Endret av knuhuf
Lenke til kommentar

Ser ut som om Bayern har blitt forpestet med tiki taka-sykdommen. Har ikke fått sett dem så mye i år, men håper virkelig ikke dagens kamp er representativ for hvordan de ellers spiller. Var jo en nytelse å se de i fjor.

Bedre resultat enn jeg trodde da vi ble 10 menn. Drømmer om at vi kan gjenta fjorårets kamp på Allianz.

Det skal selvfølgelig mye til, men det er ikke helt usannsynlig. BM virket tydelig ukomfortable før utvisningen, og de imponerte ikke stort ellers.

Lenke til kommentar

Alle sier "nå er det over", "det var det", "synd det Arsenal" osv....

 

 

Vi er ikke ute av CL enda. Slutt å ta nederlag på forskudd og ha tro på laget dere(de det gjelder) elsker. Til og med med 10 mann unngikk vi stortap mot BM. Med 11 mann var vi med i kampen. Det er mulig for Arsenal å gjøre det bra i neste kamp og komme videre.

 

Forsåvidt stor sannsynlighet, men husk hva Arsenal gjorde mot dem på bortebane. Vist jeg ikke husker helt feil, var Arsenal det eneste laget som hadde slått Bayeren på Allianz

 

Får håpe det... Lett å la det negative ta over...

 

Selv om vi tapte er det mye positivt å ta ut av kampen. Før utvisningen såg det ut som at det kunne gå mot Arsenal seier og i tillegg fikk vi se en brilliant Sanogo. Håper han blir valgt fremfor Giroud neste kamp.

Endret av knuhuf
Lenke til kommentar

Ser ut som om Bayern har blitt forpestet med tiki taka-sykdommen. Har ikke fått sett dem så mye i år, men håper virkelig ikke dagens kamp er representativ for hvordan de ellers spiller. Var jo en nytelse å se de i fjor.

Bedre resultat enn jeg trodde da vi ble 10 menn. Drømmer om at vi kan gjenta fjorårets kamp på Allianz.

Det skal selvfølgelig mye til, men det er ikke helt usannsynlig. BM virket tydelig ukomfortable før utvisningen, og de imponerte ikke stort ellers.

 

Enig. De så definitivt overkommelig ut. Vi var det beste laget når vi hadde 11 menn på banen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Igjen ryker vi på mentalitet. Utrolig hvor mye en straffemiss kan gjøre. Bayern tok helt over etter det. Velger å tro at det er Wenger som er feig og ville parkere bussen, for selv med en mann mindre trenger man ikke spille så defansivt. Vi så City igår skape sjanser med en mann mindre, og med den pasningssikkerheten laget innehar når alt ikke har godt til hodene på dem så skal vi prestere bedre enn den andreomganger her. Det er kipt. Laget trenger et trofee.

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...