atwater Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) VS Spilles på: Emirates Stadium Tid: Onsdag 19.02.14 kl 20:45 Kan sees på: Viasat Fotball HD Endelig er Champions League tilbake og Arsenal tar i mot Bayern i første møte. Siste oppgjør mellom disse klubbene på Emirates ble det 1-3 tap til Arsenal. Mens de vant returoppgjøret 0-2. Hva blir resultatet denne gang? GOYG!! Endret 17. februar 2014 av Nyrili 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Spennende kamp dette. Spiller litt lik type angrepsfotball som Liverpool med tanke på å kjøre rett på mål, men har til gjengjeld jevnt over bedre spillere i alle posisjoner utenom spissplassen (Suarez). Tror Kos og Mert skal få kjørt seg skikkelig. Spent på om Ozil klarer å løfte seg til denne også. Tror Arsenal kan få til noe om Ozil og Ox virkelig har dagen. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 de man skal se opp for:Arsenal - Giroud, vil vise seg fram med tanke på driten i media.BM - hele laget Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Øzil presterer ikke mot gode lag Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Grugleder meg. Er det ikke jævla lenge siden Bayern har tapt en kamp? De er hvertfall ubeseiret i ligaen denne sesongen. Avhengig av at alle presterer sitt beste skal vi ha sjanse. Tror de er litt redde de også med tanke på at vi slo de på hjemmebane ifjor og at vi ligger nesten på toppen av tabellen. Flere av spillerne deres har hvertfall sagt at Arsenal var den vanskeligste de kunne trekke. Tror desverre dette blir tap og at vi ryker på den jævla bortemålsregelen nok en gang. Men det trodde jeg også igår da jeg så lagoppstillingene, så håper jeg blir positivt overrasket. 1-2 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Er det denne kampen de viser på Viasat4? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 17. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2014 Er det denne kampen de viser på Viasat4? Nei, den sendes på Viasat Fotball 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 My bad, står jo hvor den vises i førsteposten Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Er det denne kampen de viser på Viasat4? Nei, den sendes på Viasat Fotball Synes jeg så en reklame der de sa den gikk på Viasat4? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 17. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) Sjekket på Viasat sin egen TV-Guide og der står det at den går på Viasat Fotball EDIT: De sender AC Milan-Atletico Madrid på Viasat 4 Endret 17. februar 2014 av Nyrili Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 de man skal se opp for: Arsenal - Giroud, vil vise seg fram med tanke på driten i media. Får han spille? Leste noe om "reglene" til Wenger som tilsa ut av laget ved slike "hendelser". Lenke til kommentar
atwater Skrevet 17. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2014 Vi har vel ikke så veldig mange andre valg enn å la han spille.. Ja, vi kan sette på Sanago eller Bendtner, men tviler på at det skjer Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Blir åpenbart en tøff kamp mot disse tyskerne. Men jeg tar en sjanse og tipper vi tar en knepen 2-1 seier. München har vel Shaqiri og Ribéry(Robben?) ute? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Ribery er ute, ja. Håper på følgende oppstilling: Szczesny Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs Wilshere - Flamini Ox - Özil - Cazorla Giroud Litt usikker på spissplassen. Hadde ikke vært fortvilt om Bendtner eller Sanogo hadde startet, og jeg vet ikke om det er så lurt å spille Giroud med tanke på den situasjonen han er i. Men det blir nok uansett han som starter. Wenger MÅ bruker Podolski som supersub dersom vi trenger mål. Leste et sted at han scorer i gjennomsnitt hvert 75 min denne sesongen. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Dette blir nok tap. Tipper 3-1 eller 2-0 til Bayern. Klarer ikke å se for meg at vi har nubbsjans mot de tyske gigantene dessverre. Magefølelsen er helt elendig. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) Trenger litt magi, ja Endret 17. februar 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Hvis du hører på Lovin Spoonful så revurderer jeg den selvutnevnte og autodidakte sosiologstillingen min på flekken, Bright. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Hva, er jeg ikke sofistikert nok til å høre på de? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Håper på Arsenal men tror ikke det går veien dessverre.... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Tipper 3-1 til Bayern. De er i fantastisk form. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå