crazylazyboy Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Hei. Jeg har aldri vært hatt et stort forbruk på mobil og bruker derfor bare kontantkort fra telenor. Det er satt en sperre på 10kr pr dag for mobilnett men gjelder det også for datadeling? Finner ingen info på telenors sider. Jeg kan få veldig bruk for dette imorgen men det må vurderes om jeg tømmer kortet. Takk Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 17. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2014 Ingen? Skulle så gjerne vist. Takk Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Ja, det gjelder. Hvordan skulle Telenor vite at du deler nettet med pcen? 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 17. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2014 Ja, det gjelder. Hvordan skulle Telenor vite at du deler nettet med pcen? takk skal du ha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Jeg har aldri vært hatt et stort forbruk på mobil og bruker derfor bare kontantkort fra telenor. Det er satt en sperre på 10kr pr dag for mobilnett men gjelder det også for datadeling? Finner ingen info på telenors sider. Info finner du her: http://www.telenor.no/privat/mobil/mobilabonnement/ Her står det at for kontantkort er det 10 per MB, maks 10 pr dag. For andre abonnementer er det 5/10 kr på MB, eller max 399 pr måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå