Gå til innhold

Videokonverterer som konverterer flere videoer samtidig?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nettop begynt å bruke Hitfilm 2 Express, og funnet ut at det ikke takler gopro-filer så alt for bra. Tenker problemet løses om jeg konverterer videoene til et annet format. MEN er det noen som vet om et videokonverteringsprogram som kan konvertere flere filer på en gang, raskt og enkelt?

Jeg skulle forøvrig hatt et slik program til bilder også. For eksempel endre størrelse på flere bilder på en gang, istedet for ett og ett bilde slik som jeg gjør nå før jeg laster de opp på nettet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan bruke HandBreake som har fått Barch Conversion, eller du kan bruke HandBrakeBatch, som er et avsluttet prosjekt nå som HandBreak har fått Batch conversion (muligens det er nylig for Mac, mens Win har hatt det lenge?).

Du kan ikke regne med at alle filene blir konvertert samtidig, da Batch konvertering egentlig bare er et kø system så du slipper å sitte der å konvertere en og en fil, men kan bruke ventetiden på noe mer nyttig.

Ingen systemer konverterer alle filene samtidig, da ville du også trengt en super PC, eller satt opp en render farm hvis all konverteringen skulle gå samtidig.

DVDFab kan vel også Batch konvertere, og det kan sikker mange andre program også.

Hadde vel egentlig heller lønt seg å bruke et annet program enn Hitfilm 2 Express som er mer glad i GoPro filer hvis du betaler for det enn å drive med konvertering.

Ikke bare tar det tid, men du vet aldri hvor mye kvalitets tap du får ved konvertering.

Skriv å klag til Hitfilm 2 Express folka. kanskje de fikser problemet ganske greit.

Endret av arthon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...