asad Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Vet noen hvor jeg kan få tak i en Hellraiser-terning?Vet ikke om jeg hadde tort å åpne den...men jeg har hvertfall lyst på den. Går det an å kjøpe den noe sted? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Og hva i hekken skal du med en slik terning ? Bruk pengene heller på noen pils ellet noen MTG kort Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 hehe. Den tærningen er jo gærn. hadde vært fett med en. You scared? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 hehe. Den tærningen er jo gærn. hadde vært fett med en. You scared? Nope , more like drunk Har vært ute med noen kæmmis'er og pilset.. og hørt på en eller annen gæbbe som spillte vanvittig ræva på gitar. Funket fett da pilsen kostet kun 35 bucks... Lenke til kommentar
adawen Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 stikk på www.ebay.com og søk på "hellraiser cube" eller "hellraiser puzzle" .. da vil du finne noen fine dingser. Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 hehe. Den tærningen er jo gærn. hadde vært fett med en. You scared? Nope , more like drunk Har vært ute med noen kæmmis'er og pilset.. og hørt på en eller annen gæbbe som spillte vanvittig ræva på gitar. Funket fett da pilsen kostet kun 35 bucks... da skjønner jeg hvorfor du foreslo jeg heller burde bruke spenna på pils. hehe. Jeg har vært på ebay og sett, men der er det bare sånne plast-modeller, som man setter sammen. Da blir det bare en vanlig boks, som man ikke kan "vri" på og sånn...kunne tenkt meg en "ekte" terning PS Jeg sliter, jeg vet. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hadde vært digg med en "Hellraiser terning" ja, en ekte en :-) Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hva er det? I second that Lenke til kommentar
RIP Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 men jeg tror ikke det går å åpne de som er på e-bay da : jeg så de tilogmed hadde en av søv ^^ men den så ikke ekte ut... jeg vil ha en sånnen som kan åpnes 8) Lenke til kommentar
asad Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 men jeg tror ikke det går å åpne de som er på e-bay da :jeg så de tilogmed hadde en av søv ^^ men den så ikke ekte ut... jeg vil ha en sånnen som kan åpnes 8) nei...de er ikke "ekte". De på ebay er bare bokser, og det er jo ikke noe kult. Hadde nesten vært fett å lage en selv , hehe. Hva med de som var med i filmen? Får man kjøpt de noe sted? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 hehe. Den tærningen er jo gærn. hadde vært fett med en. You scared? Nope , more like drunk Har vært ute med noen kæmmis'er og pilset.. og hørt på en eller annen gæbbe som spillte vanvittig ræva på gitar. Funket fett da pilsen kostet kun 35 bucks... Hehe, pilsen kosta altså 35 bucks (ca 280 norske kroner). Det var da voldsomt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå