Gå til innhold

Tennant/Gjensidige forsikring erfaringer


Anbefalte innlegg

Heisann,

Litt usikker på om dette er rette tråden, visst ikke så kan mod flytte den.

Knuste for 2 uker siden min Xperia Z1 og sendte inn skademelding til gjensidige/tennant. Skjermen var som sagt knust og virket ikke, itillegg var et punkt på rammen rundt bøyd inn. Etter noen dager med behandlingstid førte de endelig inn en kommentar på linken jeg fikk til og se fremgangen. Det står følgende : "Work Description : Telefonen er slag/klemskadet og LCD er knust. Garantien bortfaller derfor fra produsenten. Prisen gjelder bytte av lcd,bt cover med forbehold om skjulte feil eller mangler."

Det jeg lurer på er om noen har sendt inn telefonen sin til Tennant og fått denne meldingen her? Blir litt usikker ettersom de skriver "prisen", altså at det er jeg som må betale for reperasjonen?
Har mange kompiser som har sendt inn telefonen her, og har fått ny. Håper virkelig jeg får en ny ettersom Xperia Z1 er vantett og ettersom de åpner opp telefonen så står jo Telenor ansvarlig visst den blir for.eks fuktskadet, er ikke det riktig?

Håper noen kan svare på dette,

Takker,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den meldingen kommer nok fra serviceverkstedet og ikke fra Tennant, kontakt forhandleren du har sendt inn via (telenor?) og sjekk at den har blitt registret som en forsikring sak og ikke vanlig garanti service. Normalt må forsikringselskapet godkjenne at de dekker reparasjonen andre ganger setter de over penger til kontoen din for å betale for reparasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...