Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

"Psykotisk i gjerningsøyeblikket" - hva er det?

Bully!

Anbefalte innlegg

Hvis man er psykotisk er det det samme som å tro man bruker kniven mot aliens eller zombier faktisk.

Man lever i en annen virkeligheten, og tror man er utsatt for et spill f.eks. Jeg trodde bla bestevenninna mi skulle stjele alle pengene mine sammen med han jeg var forelska i og drepe meg. Jeg hørte henne komme opp trappene og jeg var livredd, det var som å være del av en skrekkfilm. I tillegg hallusinerte jeg slik at fremmede mennesker ble til folk jeg kjente, så hadde en person virkrelig kommet opp trappen og jeg hadde hatt en kniv til å beskytte meg (det hadde jeg ikke), så kan man bare tenke seg hva som kunne skjedd.

I tillegg kan man være manisk og da er man svært aggressiv og har ingen impulskontroll. På sykehuset så fløy jeg på mannlig personale flere ganger over små ting som at jeg ikke fikk et ekstra glass melk og ødela en dør, uten å måtte betale siden det var pga psykosen.

Manisk folk kan også løpe rundt naken selv om man ALDRI vllle gjort det som frisk. Man blir ikke dømt for blotting av den grunn! Man vet faen ikke hva man gjør!

BEEN THERE DONE THAT...

Endret av kajji
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...