AnonymDiskusjon Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 I går sjanglet jeg voldsomt og sovnet hele tiden i bilen og ble fulgt i seng uten å huske det. Jeg sovnet momentant i senga sa mamma. Hun fant bøtte til meg uten at jeg registrerte det. Var jeg halvt bevisstløs når jeg ikke registrerte dette, og når jeg sov av meg rusen? Jeg tror ikke jeg våknet før på morgenen eller en gang klokka 4. Og verten sa at jeg hadde rullet med øynene når jeg var full. Hvorfor rullet jeg med øynene? Jeg sovnet også på do men ble lett vekket. Anonymous poster hash: 20eaf...d55 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Du kan bli ubevisst, men i dei fleste tilfella er det snakk om nedsatt eller endra bevisstheit. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 Du kan bli ubevisst, men i dei fleste tilfella er det snakk om nedsatt eller endra bevisstheit. Ok. Hvorfor rullet jeg med øynene når jeg var full? Jeg vet ikke om hvor ofte eller om det bare var en gang jeg rullet med øynene. Anonymous poster hash: 20eaf...d55 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Sikkert fordi du var stupfull. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Alkohol er en gift. Rusen er symptomer på forgiftning. Jo høyere promille du har jo flere symptomer får du. Blir promillen høy nok dør du av alkoholforgiftning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå