ghenz Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Hei eg har da en audi a4 b5 2000 modell, motor-alz 1,6l når eg kjøpte bilen så sa eieren at viskeren bare gikk 3 giret, så eg tok som at det var motoren som var gåen. men når eg skrudde opp for å sjekke motoren så såg eg at lednigene har blitt klipt opp og så blitt loddet på kontakten på motoren, når eg ser på nette skal det være slags plug man skal koble inn i motoren men den er ikke der. sånn ser plugen ut som eg har sett på nette (bare et bilde eg fant på nettet) så det er det eg lure på kor vi får tak i denne delen, eller om det skal være sånn? Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Går viskeren i det hele tatt? Lenke til kommentar
ghenz Skrevet 18. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2014 ja den går i 3 giret, altså den høyeste hastigheten. når eg skal ta av viskeren så må eg ta av akuratt sånn at den ligge heilt nede, sånn at den ikke stoppe midt i vinduet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå