Dudeliduu Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Kom på en til, nemlig eggeskall... Må jeg ta på eggeskall, eller skrape av tallerken osv. Så brekker jeg meg. Grøsser av å tenke på det. Får jeg eggeskall i maten, klarer jeg rett og slett ikke å spise mer, har til og med kastet opp av det. Eggeskall er fullt spiselig, og en del protein i det. Derimot kan bittesmå skallbiter sette seg fast i jekslene som frø i bringebær ofte kan. Der kan eggeskallet ligge i over en dag om du ikke får det vekk med tungen. Se for deg den følelsen! Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Kom på en til, nemlig eggeskall... Må jeg ta på eggeskall, eller skrape av tallerken osv. Så brekker jeg meg. Grøsser av å tenke på det. Får jeg eggeskall i maten, klarer jeg rett og slett ikke å spise mer, har til og med kastet opp av det. Eggeskall er fullt spiselig, og en del protein i det. Derimot kan bittesmå skallbiter sette seg fast i jekslene som frø i bringebær ofte kan. Der kan eggeskallet ligge i over en dag om du ikke får det vekk med tungen. Se for deg den følelsen! Grøss, takk for marerittet... Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Jeg har en grei fobi mot stankelbein, disse dyra kan brenne i helvete. http://no.m.wikipedia.org/wiki/Fil:Diptera-Pediciidae-pedicia-rivosa.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå