ChalStye Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 noen som har orginal biosen til hercules 9700 np? Den skal ikke være hacket slik at man kan overklokket. Hvis du har den send den til [email protected] takk på forhånd Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 er det virkelig ingen som har den? Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Se på denne siden. http://www.3dchipset.com/bios/ati/warp11/index.php Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 men det er ikke den orginale det er den som er overklokkings vennlig, jeg trenger den som ligger på kortet orginalt Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 det kan eventuelt noen som har kortet, som ikke driver med flashing og sånn. noen av de kunne lagt inn RadEdit og trykket "Current" og lagret biosen, og sendt den til deg. Bare et tips. Men jeg må innrømme at jeg ikke har sett så mange som har Hercules radeon 9700 non pro her. du kan jo også spør på et internasjonalt forum. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 ja tenkte jeg skulle prøve her først for noen her må jo ha herc 97 np og drive med ocìng bare jeg som er så dum å ikke backe up den gamle biosen først, men hvist noen hadde giddet å lagret den orginale med radedit så hadde jeg blitt evig takknemlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå