Dragen Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Hei. Er mulig jeg får en Harmon Kadon Hk 670 til uka, og jeg vil gjerne koble PS4 til denne. Problemet kommer i det at PS4 ikke har mulighet for analogt signal. Løsning, tenkte jeg, var en converter. Vil denne funke? Regner med at forsterkeren bruker vanlig RCA. Bilde av baksiden til forsterken: Tilleggsspørsmål: For å koble til PC så trenger jeg bare en vanlig 3.5mm jack til RCA, ja? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Da skal du ha en DAC/DA-konverter. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 På den ebay-siden står det følgende: "This Digital to Analog Audio Converter is designed for either home or professional audio switching. It converts coaxial or toslink digital audio signals to analog L/R audio and available for connection to an external device such as an amplifier via standard RCA jacks." Jeg forstår det sånn at det er en sånn jeg trenger? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Jeg sjekket ikke linken først, men det der er en dac ja. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 Fant en ganske godt gjemt line out på TVen, så jeg tror jeg sjekker kvaliteten på den før jeg går til innkjøp av noe ekstra. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå