DumogUviten Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Jeg skal ha framføring om en britisk koloni, på 7 min. Den skal være på engelsk og jeg vil ikke ha en vanskelig koloni..(?)Hvilke koloni er lett å lage en presentsjon om? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) USA... Neida. Hva med Falklandsøyene eller Caymanøyene? Endret 16. februar 2014 av ahpadt Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Bermuda treffer midt på treet her synes jeg, ikke så stort land så det er ikke for mye å snakke om, samtidig er det ganske kjent og det finnes mye stoff i forhold til mindre stater. Lenke til kommentar
( ) Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Gibraltar... Men da tror jeg faktisk St. Helena vil ha mindre stoff i sin historie. Omtrent det eneste nevneverdige er Napoleons eksil på øya. Lenke til kommentar
Charliepants Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 India er nok en ganske grei koloni å ha presentasjon om. Det er mye innflytelse med tanke på kultur osv. som du kan dra inn. Lenke til kommentar
( ) Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) Siden folk nevner tidligere kolonier: Er spørsmålet angående en nåværende koloni, eller et hvilket som helst område som på et tidspunkt var britisk koloni ? Endret 17. februar 2014 av akroev Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 australia, som tross alt var en fangeøy.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå