strekkode Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Boot cden med windows 98 og cd rom support. gå til mappa "win98". der ligger fila "format.com". ved å stå i x:win98 (der X er cdrom stasjon) og skrive format c: så skal formateringen starte.viss eg husker feil at format.com fila ikkje ligger i x:win98 så søk etter den på cden ved å skrive dir format.*. gå så til mappa der format fila ligger. Eller du kan velge ny install av windows XP ved å boote cdplata. velg at du skal innstallere ny XP. Slett så partisjon c: når du får spørsmål, opprett så c: på nytt. dette er gjort på eit øyeblikk. Han sier jo at dette ikke går! Lenke til kommentar
hagesaks Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Ok, nå endeleg fekk eg formatert disken. Etterpå fekk eg t.o.m, etter mykje blod, svette og tårer lagt inn Windows 98. Men, det er komplett umuleg å oppgradera den til Windows XP. Maskina rebootar seg midt i prosessen. Ut i frå dette kan det tyda på at det, som i eit innlegg tidlegare er nevnt, at det er noko feil med BIOS innstillingane. Men, eg veit ikkje kva? Nokon som kan hjelpa? MVH Hagesaks, ikkje lenger lettare frustrert, komplett frustrert no! Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Gå inn på hjemmesidene til produsenten og last ned et disk- diagnose- verktøy. Da finner du ut om det er noe feil med disken. Jeg regner med at det er det i ditt tilfelle. Da kan du også sjekke om det er garanti på den. Lenke til kommentar
hagesaks Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Ok, skal prøve det. Men, eg har jo ikkje OS akkurat no, so no ser det temmaleg mørkt ut. Velvel, det må då gå an å oppgradera BIOS, fordi om eg manglar OS? Vel, eg må no berre prøva! Nokon kviskra meg i øyret at det finst ein resetfunksjon på hovudkortet? Kan nokon anbefala dette? Slettar eg begge hardiskane om eg brukar denne funksjonen? MVH Hagesaks, på randen av samanbrot, villeg til å prøva alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå