HuskyHaugen Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Hey. Jeg og en kompis kjøpte en "avlastningsventil" på biltema igår! Kan noen være med å veilede litt til hvordan vi monterer denne? Hehe. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Pakk den ned i esken, gå å lever tilbake og få pengene igjen, kjøp noe av kvalitet fra en annen plass enn biltema. 5 Lenke til kommentar
HuskyHaugen Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 Pakk den ned i esken, gå å lever tilbake og få pengene igjen, kjøp noe av kvalitet fra en annen plass enn biltema. Får ikke gjort det før i morgen Lenke til kommentar
HuskyHaugen Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 Okey, la oss si at vi heller kjøper en HKS SSQV dump da. Blir det samme nesten som å montere på 1.8 litern til audi? Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Eller enda bedre; Pakk den ned i esken, gå å lever tilbake og få pengene igjen! kjøp noe av kvalitet fra en annen plass enn biltema. Da slipper du hakking og fusking, eller annen elendighet fordi motorstyringen ikke vet at du har sluppet ut luft den allerede har målt. 1 Lenke til kommentar
HuskyHaugen Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 Eller enda bedre; Pakk den ned i esken, gå å lever tilbake og få pengene igjen! kjøp noe av kvalitet fra en annen plass enn biltema. Da slipper du hakking og fusking, eller annen elendighet fordi motorstyringen ikke vet at du har sluppet ut luft den allerede har målt. Nei, vi skal ha den feite psssscht lyden! Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Jada, jeg skjønner det, problemet er at 1,8T som standard er uegnet for dette. Du bør nok isåfall prøve å finne en hybrid-variant som er diverter og blow off i ett. Ala noe sånt som dette; http://www.gfb.com.au/products/blow-off-and-diverter-valves/respons-tms Da kan man justere både så du slipper å høre det når du går lei, og samtidig blidgjøre motorstyringen fordi noe luft resirkuleres, og dermed unngå tapt effekt, fusking og tull. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå