Sprezzatura Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Skal kjøpe hardisk men vet ikke vilken. Den skal vere på 80 til 120 gig være rask og ikke støye. Trenger sårt noen forslag og håper at noen der ute kan hjelpe meg. mvh GNom Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Seagate er etter hva jeg har hørt og som det sies mest her på forumet de mest stillegående diskene... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Den som har minst støy er Seagate sine disker. Hvis du vil ha en rask og stille disk kan IBM 180 GXP serien være noe for deg. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=9&GrpID=1&s=pl Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Eller denne fra Maxtor har 160GB's versjonen selv, knall harddisk 8) Lenke til kommentar
Sprezzatura Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Tusen takk for svarene.. E det noen som har maxtor og seagate og kan si hvilken som har minst støy... Takker for alle svar 8) Lenke til kommentar
joZa Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg har den maxtor disken (120 gb 8 mb cache), og er godt fornøyd med den, men synes den "knitrer" mye. Kan være ganske irriterende når jeg laster ned om natta. Vil ikke anbefale den hvis du vil ha en stille disk. Lenke til kommentar
Sprezzatura Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 (endret) ----------------------------- Endret 3. desember 2010 av Sprezzatura Lenke til kommentar
agarfors Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hei Den MEST stillegåande er Seagate Barracuda IV, dei nye 7200.7 bråker omtrent like mykje som dømesvis IBM sine 180GXP og heilt splitter nye Hitachi 7K250. Western Digital sine er kjappe, men BRÅKER. Eg ville gått for ein av desse: * Seagate IV, mest stille * IBM 7K250, kjappast og nokså stille. Nokre klager på driftstryggleiken på IBM sine tidlegare diskar, meg eg har trua på at det har betra seg. 3 år garanti på 8mb cache versjon. * Maxtor Diamondmax 9, nokså rask, nokså stille, nokså driftssikker * Seagate 7200.7, omtrent samme som Maxtor, truleg litt stillare. Altså, det meste anna enn WD går an....... -Å- Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Stiller meg bak dem som anbefaler Seagate 7200.7. Har 2 stk. 160 Gig m. 8 MB cache og er veldig fornøyd. Stille (høres ikke over cpuvifta selv når denne kosekjører), raske og billige disker fra en svært seriøs leverandør. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hei Den MEST stillegåande er Seagate Barracuda IV, dei nye 7200.7 bråker omtrent like mykje som dømesvis IBM sine 180GXP og heilt splitter nye Hitachi 7K250. Western Digital sine er kjappe, men BRÅKER. * Seagate IV, mest stille Tror du mener Seagate V, seagate IV tror jeg støyer mer enn 7200.7... Lenke til kommentar
agarfors Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hei Den MEST stillegåande er Seagate Barracuda IV, dei nye 7200.7 bråker omtrent like mykje som dømesvis IBM sine 180GXP og heilt splitter nye Hitachi 7K250. Western Digital sine er kjappe, men BRÅKER. * Seagate IV, mest stille Tror du mener Seagate V, seagate IV tror jeg støyer mer enn 7200.7... Du har sjølvsagt rett i at eg meiner Seagate V..... :-) -Å- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå