smort1 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Storgata, Molde! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Godt eksponert og generelt god bildekvalitet. Er det JPG fra kameraet eller har du gjort etterjusteringer i lysbalansen? Lar du kameraet ta seg av eksponeringsinnstillingene eller stiller du inn manuelt? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) Godt eksponert og generelt god bildekvalitet. Er det JPG fra kameraet eller har du gjort etterjusteringer i lysbalansen? Lar du kameraet ta seg av eksponeringsinnstillingene eller stiller du inn manuelt? Takker, Slettamann! Jpg, justert kontrast,farger og skarpet litt. I dette tilfellet P med fast ISO 200 som innstilling... Endret 16. februar 2014 av smort1 Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Denne gata vekker nostalgiske minner hos meg. I min første ungdom (på slutten av 70- tallet) jobbet jeg i en butikk som het Torggubben. Kanskje på hjørnet der hvor DnB ligger nå? Hilsen Olav Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 Denne gata vekker nostalgiske minner hos meg. I min første ungdom (på slutten av 70- tallet) jobbet jeg i en butikk som het Torggubben. Kanskje på hjørnet der hvor DnB ligger nå? Hilsen Olav Takker, Olav! Tror Torggubben kanskje lå på motsatt side av gata litt bak ståstedet her, på hjørnet ved Torget... , men bare ca. 80m unna.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg