BirgerCaC Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Syntes bare at det var heftig jeg Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Syntes bare at det var heftig jeg Ja når det gikk bra er det helt greit. Men Svendsen innrømmet selv i ntervjuet at han ikke fulgte helt med. Hvis det der hadde gått galt, å huffameg da altså. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Da hadde det blitt en ordentlig flause Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Huff, noe av det verste jeg har sett! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Eg var oppriktig sint fram til bildene viste ganske klart at han var først. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Var litt irritert jeg og med en gang. For det ville vært en veldig tåpelig måte å miste seieren på. Men uansett, ingen vits i å tenke på sånt for dette gullet er DITT Emil "Hagle" Supersvends1 !!! Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Nå får'n gullet! Så jævlig digg og, ikke minst, fortjent! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Nå får'n gullet! Så jævlig digg og, ikke minst, fortjent! Det er sannelig fortjent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå