Gå til innhold

EOS 300d råbillig i USA

Anbefalte innlegg

Tittet litt på DPreview her i dag, og en kar der hadde kommet over en nettbutikk i USA som selger 300d med linse for 769 dollar. http://www.amphotoworld.com/product.asp?id...d=cneos300d1855

Regnet om med dagens kurs på 6.97 blir dette 5359,93 kroner. Har sett at det er mange som spekulerer i det å importere fra USA, og med en slik pris vil man jo tjene penger både med toll gebyr, frakt og norsk moms. Hvor lurt og trygt det er osv skal jeg ikke si noe om, hadde bare lyst å informere om noen steder i USA selger ting veldig billig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så kult, kanskje jeg skal bestille derfra. Har hatt problemer med å finne steder i USA som selger 300d med linse. Eneste minuset jeg kan se er at du bare får ett års garanti. Visstnok er denne garantien gyldig på lik linje med norsk, så man kan levere til rep. direkte uten å sende det til USA.

Lenke til kommentar

Frarådes på det sterkeste !!!!! Har en kamerat som prøvde seg nettopp med tilsvarende billig sak fra Infintity Cameras....Canon 300Dtil 929 USD inkl. linse. Når alt kom til alt....så viser det seg at det mangler batteri, lader og hele pakka. I tillegg får du ikke bestilt via nettet uten at det " tilfeldigvis " viser seg at du har lagt inn adresse i staten New York...og der påløper det tax. Så må du ringe for å bekrefte ordren og ikke minst det som de fleste glemmer.....du må betale merverdiavgift i Norge...hvilket transportøren forlanger før du får kameraet. Så det som skulle bli DET kjøpet...viser seg at prisen summa summarum blir bare 2 - 300 kroner rimeligere enn om du kjøper det fra mpx.no i norge. Slett ikke verdt hverken tid eller energi.....STYR unna er mitt råd !!!

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt mitt 300d fra Stockholm:

http://www.pixeloo.com/norge/shopexd.asp?id=27

og da kommer det på ca 10 300 med alle avgifter og norsk moms, og det er inkl. objektiv! Jeg var heldig og fikk det siste de hadde. Det er på vei nå, og jeg gleder meg MYE! Etter en ørkenvandring med ulike digitale kompaktkameraer skal det bli godt å vende tilbake til speilrefleks. :D Jeg har et EOS 100 liggende, og til det har jeg jo flere objektiver og skikkelig blitz. Ikke et vondt ord om mitt Nikon Coolpix 5000 (noen som vil kjøpe det?

http://www.finn.no/finn/bap/object?pdc=106...0423&id=3988182 ), men speilrefleks... Jeg har bestilt en 512 mb CP-brikke fra Multicom. Blir litt urolig når jeg leser om "hastighetsproblemer", men får ta det som det kommer.

Lenke til kommentar

Jeg bestillte for 3 uker siden hos Multicom.no for 9995.- inkl. linse,

problemet er at det ikke er levert enda, utsatt og utsatt.....

dritlei av å vente, snart ikke flere høstblader på trærne igjen til å ta bilder av.....

(herregud så kjedelig dette norske landslaget er , 20 min av kampen, de har ingenting i et em å gjøre , det er helt klart)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...