Albert Andersson Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Kjøttmeis ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Hei Albert. Herlig bilde av Kjøttmeis Vennlig hilsen Bekir. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Hei Albert! Flott bilde av denne spretne fuglen. Jeg har kjøpt nytt objektiv og gjort noen spede forsøk på å avbilde disse spretne typene. Og det skal jeg underskrive på at det er ikke mange tiendels sekund de holder seg i ro Hilsen Olav Lenke til kommentar
h-a Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Syntes det var bra med trestammen for å få med litt av miljøet utover greina. Fine detaljer. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Flott kjøttmeis Albert Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Fint komponert dette Albert!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Fin positur og fin koposisjon. Det mangler litt på skarpheten her. Skal ikke gjøre meg for sikker på dette, men det kan se ut som bevegelses-uskarphet. Ville forsøkt å gå opp i lukkertid. Minst 1/400s Ha en forsat fin dag Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 Hei Albert. Herlig bilde av Kjøttmeis Vennlig hilsen Bekir. Hei, Bekir. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 Hei Albert! Flott bilde av denne spretne fuglen. Jeg har kjøpt nytt objektiv og gjort noen spede forsøk på å avbilde disse spretne typene. Og det skal jeg underskrive på at det er ikke mange tiendels sekund de holder seg i ro Hilsen Olav Hei, Olav. Tusen takk for hyggelig kommentar, og gratulerer så mye med nytt objektiv, - er spent på å høre hvordan det er i bruk ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 Syntes det var bra med trestammen for å få med litt av miljøet utover greina. Fine detaljer. Hei, Helge. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 Flott kjøttmeis Albert Med hilsen Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig kommentar ! ) Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 Fint komponert dette Albert!! Hilsen Tove Hei, Ovidia2. Tusen takk for hyggelig kommentar, Tove ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 Fin positur og fin koposisjon. Det mangler litt på skarpheten her. Skal ikke gjøre meg for sikker på dette, men det kan se ut som bevegelses-uskarphet. Ville forsøkt å gå opp i lukkertid. Minst 1/400s Ha en forsat fin dag Albert. Hei, Fotopoulsen. Tusen takk for hyggelig og saklig kommentar ! Jeg har faktisk ikke sett bevegelsesuskarpheten, - det var slumsete av meg !. Dårlig, overskyet vær har gjort det vanskelig å bruke optimal lukker- og ISO-verdi, så jeg har prioritert ISO-verdi for å bevare detaljer i fjærdrakt m. m. Det blir på en måte å velge mellom pest eller kolera, - skulle gjerne ha sagt som Ole Brumm: "Ja takk, begge deler". Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Hei Albert. På min skjerm ser det rimelig skarpt ut av den lille krabaten . Komposisjonen er god og likeså eksponeringen. Arvid. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 Hei Albert. På min skjerm ser det rimelig skarpt ut av den lille krabaten . Komposisjonen er god og likeså eksponeringen. Arvid. Hei, Nutini. Tusen takk for hyggelig kommentar, Arvid ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg