Skjelvgråt Skrevet 18. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2014 What, har du tenkt til å ha skjermkorta så lenge at det er en bekymring?! Hvis skjermkorta tar kvelden før 5 år blir jeg overlykkelig Desverre har jeg ikkje hatt mere enn ett skjermkort som har tatt kvelden, og det hardmodda jeg . 7900GT @ 850 mhz med en zalman kjøler på. Dette virket i 3 år etter hardmodden, for så å plutselig daue Hadde ikkje fått igjen på garantien uansett da jeg loddet på skjermkortet. Lurer på om hvis en hadde hatt en crazy kjøling og en hypotetisk 10 000 w PSU om en bare kunne på et skjermkort overklokka all the way up, ? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2014 Yes, er det. Merker at det er mer smooth gameplay. Klarer 680 top det i sli? Er forresten ikke særlig grafikkhore, kan godt slå ned grafikk for mer fps. Men siden jeg har XL2420T og ønsker bedre frames når jeg frapser, vil et ekstra kort hjelpe? Hvorfor bruke Fraps når du har Shadowplay? Merker nesten ingen ytelses tap når jeg recorder med den. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2014 Yes, er det. Merker at det er mer smooth gameplay. Klarer 680 top det i sli? Er forresten ikke særlig grafikkhore, kan godt slå ned grafikk for mer fps. Men siden jeg har XL2420T og ønsker bedre frames når jeg frapser, vil et ekstra kort hjelpe? Hvorfor bruke Fraps når du har Shadowplay? Merker nesten ingen ytelses tap når jeg recorder med den. Fraps er desutten elendig, han burde bruke dxtory. Lenke til kommentar
Taik0n3 Skrevet 18. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2014 Yes, er det. Merker at det er mer smooth gameplay. Klarer 680 top det i sli? Er forresten ikke særlig grafikkhore, kan godt slå ned grafikk for mer fps. Men siden jeg har XL2420T og ønsker bedre frames når jeg frapser, vil et ekstra kort hjelpe? Hvorfor bruke Fraps når du har Shadowplay? Merker nesten ingen ytelses tap når jeg recorder med den. Har prøvd shadowplay litt. Men var litt for lat til å prøve det mer. Men skal prøve det etterpå når jeg har fått til Sli. Holder på å innstalere drivere osv nå.Kan prøve Dxtory også Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2014 Yes, er det. Merker at det er mer smooth gameplay. Klarer 680 top det i sli? Er forresten ikke særlig grafikkhore, kan godt slå ned grafikk for mer fps. Men siden jeg har XL2420T og ønsker bedre frames når jeg frapser, vil et ekstra kort hjelpe? Hvorfor bruke Fraps når du har Shadowplay? Merker nesten ingen ytelses tap når jeg recorder med den. Fraps er desutten elendig, han burde bruke dxtory. Shadowplay er gratis, så ser ikke noe vits med å kjøpe Dxtory. Med Shadowplay får man nesten ikke noe ytelsestap når man spiller, så har man Nvidia så er det totalt bortkastede penger å kjøpe Dxtory. Lenke til kommentar
Taik0n3 Skrevet 18. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2014 Får ikke aktivert Sli! Går inn på Nvidia kontrollpanel, og så konfiguer surround, PhysX, men står ikke noe om aktivering av Sli. Anyone?? Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 18. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2014 Har du satt på slibridge? Koblet til alt av strømkabler som trengs osv? Lenke til kommentar
Taik0n3 Skrevet 18. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2014 Har satt på slibrigde ja. Skal være koblet riktig sammen ja. Begge kortene virker også. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2014 (endret) Prøv å avinstallere alt av Nvidia drivere, ta ut begge kortene fra PCI sloten å sett de tilbake igjen. Windows skal da oppdage at du har 2 kort forhåpentligvis. Endret 18. februar 2014 av 1982kims Lenke til kommentar
Taik0n3 Skrevet 19. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Har tatt ut begge kortene, og satt dem inn igjen, men funker fremdeles ikke. Ser i Device manager at det er 2 skjermkort også. Har brukt Driver Sweeper for å ta vekk driverene helt også. Men funker ikke det heller. Har brukt 2 forskjellige Sli broer også, funker heller ikke. Når jeg er i Nvidia kontrollpanel, så er det Enable Sli som ikke kommer opp. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Har tatt ut begge kortene, og satt dem inn igjen, men funker fremdeles ikke. Ser i Device manager at det er 2 skjermkort også. Har brukt Driver Sweeper for å ta vekk driverene helt også. Men funker ikke det heller. Har brukt 2 forskjellige Sli broer også, funker heller ikke. Når jeg er i Nvidia kontrollpanel, så er det Enable Sli som ikke kommer opp. Bytt SLI bro Lenke til kommentar
Taik0n3 Skrevet 19. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Har tatt ut begge kortene, og satt dem inn igjen, men funker fremdeles ikke. Ser i Device manager at det er 2 skjermkort også. Har brukt Driver Sweeper for å ta vekk driverene helt også. Men funker ikke det heller. Har brukt 2 forskjellige Sli broer også, funker heller ikke. Når jeg er i Nvidia kontrollpanel, så er det Enable Sli som ikke kommer opp. Bytt SLI bro Har prøvd 2 forskjellige Sli broer nå Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Har tatt ut begge kortene, og satt dem inn igjen, men funker fremdeles ikke. Ser i Device manager at det er 2 skjermkort også. Har brukt Driver Sweeper for å ta vekk driverene helt også. Men funker ikke det heller. Har brukt 2 forskjellige Sli broer også, funker heller ikke. Når jeg er i Nvidia kontrollpanel, så er det Enable Sli som ikke kommer opp. Bytt SLI bro Har prøvd 2 forskjellige Sli broer nå Kan du sende et bilde Lenke til kommentar
Taik0n3 Skrevet 19. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Kan se om jeg får tatt et bilde senere, har ikke et kamera tilgjengelig for øyeblikket. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Kan se om jeg får tatt et bilde senere, har ikke et kamera tilgjengelig for øyeblikket. Mobilen ligger sikkert rett ved siden av deg 1 Lenke til kommentar
Taik0n3 Skrevet 19. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 (endret) Kan se om jeg får tatt et bilde senere, har ikke et kamera tilgjengelig for øyeblikket. Mobilen ligger sikkert rett ved siden av deg Har en Htc hd2, men er ikke helt sikker på hvordan jeg overfører bilder til pcen med den. Endret 19. februar 2014 av Taik0n3 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Epost eller dropbox. 1 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Eller USB. 1 Lenke til kommentar
Taik0n3 Skrevet 19. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 (endret) Herremons, prøvde enda en Sli bro. Da funket det faktisk! Har testet ut Battlefield 3 nå, og kortene ligger på et ganske lav usage. Ene kortet har 40 % og andre har 35..... Hvorfor skjer det? Prøvde å aktivere K-boost, og da gikk kortene opp til 55 og 60 % Endret 19. februar 2014 av Taik0n3 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Herremons, prøvde enda en Sli bro. Da funket det faktisk! Har testet ut Battlefield 3 nå, og kortene ligger på et ganske lav usage. Ene kortet har 40 % og andre har 35..... Hvorfor skjer det? Prøvde å aktivere K-boost, og da gikk kortene opp til 55 og 60 % Fordi mange plasser i battlefield 3 er EKSTREMT cpu avhengig. Det er faktisk så ille at man kan få 60 fps med 3.5 ghz 4 kjerner intel, for så å overklokke den til 5ghz og få 85 fps. 1333 mhz minne VS 2666 minne hjalp med ca 15% hos meg med 4770k på visse plasser . Spill BF4, så skal du se skaleringen på skjermkorta flyr til himmels Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå