Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er jeg et dårlig menneske? Få bort disse følelsene.

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei.Jente 20 år her.

Jeg er alltid den som smiler. Alltid den som ler, og alltid den som stiller opp for andre. Slik har det alltid vært, og slik kommer det til å bli.

I det siste har jeg følt på noen ubehagelige følelser. De som går igjen er at jeg føler meg til bry, og et dårlig menneske. I min gjeng har det det vært en del drama. Dette har påvirket alle. Til å med meg. Så hvis noen har sagt " Mathias er sa det å det" Så kan det hende jeg har prøvd å berolige noen med å svare " at Mathias er litt irritert for tiden. Her om dagen skrev han det og det til meg på facebook." Dette høres ikke så ille ut når jeg skriver det her, men jeg føler på en måte at jeg dolker alle i ryggen.

Det er jo det at jeg sliter litt selv også. Også prøver jeg å gjøre det beste for alle sammen, og nå har jo alle sine problemer. Å noen ting som folk reagerer på er så undøvendig, og da er det deilig å diskutere dette med noen andre for å lufte tankene sine, samtidig få tilbakemeldinger fra andre.

I den siste tiden har jeg også følt at andre kan oppfatte meg som frekk. Hvis jeg har spurt de så svarer de "nei". Så da er jeg ikke det, men jeg føler alikvel hver gang jeg er med andre at jeg sier eller gjør noe jeg ikke burde. Det er ikke små ting jeg tenker at jeg ikke burde sagt, men det er hele heltheten. Jeg skjønner ikke hvor disse følelsene kommer fra. Hvorfor jeg føler at jeg sier eller gjør noe galt. Det virker som jeg trykker meg ned, men det er ikke meningen. Jeg prøver bare å være positiv. Jeg er så positiv at jeg lurer på om det er feil av meg å smile og le av alt. Fordi ofte så er det bare jeg som smiler og ler så mye. Om det er en salgs maske.

Jeg har mye tanker for tiden. Og nå føles det litt som en sirkel. Jeg har negative følelser. Skam, svik, irritasjon, er følelser som går igjen.. Jeg kan også tenke litt negativt, men dette er pga følelsene jeg får.

Setter stor pris på dere som svarer meg, og kommer med tips og råd. Eller vet hva som foregår.

Anonymous poster hash: 22486...cca
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...