Gå til innhold

PS3-only spill

Anonym259235

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat bestilt meg en PS3. Har allerede en Xbox 360 som jeg har brukt i noen år nå, men tenkte å ha en Playstation også siden det er noen PS-only spill jeg har lyst å spille, nemlig GT6, Heavy Rain og The Last of Us.

Men lurte på om det er noen andre bra PS-only spill jeg burde anskaffe meg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Killzone serien er jo ganske morsom hvis du liker FPS. Twisted metal er et morsomt spill (men jeg anbefaler å bestille fra USA da den europeiske versjonen av Twisted Metal og Twisted Metal Black, som følger med, er sensurert). Metal Gear Solid 4, hvis du liker mgs. Hvis du ikke har noe imot å bruke oversettelser fra nettet så er Wangan Midnight og Initial D Extreme Stage ganske morsomme bilspill, ganske arkade da de er porter av arkade spill.

Lenke til kommentar

Demon's Souls må nevnes. Det er veldig likt Dark Souls, om du har vært borti det noen gang. Det er et utrolig spennende spill, og sammen med Dark Souls har de noe av det beste gameplayet jeg har opplevd i noe spill.
Ico og Shadow of the Collossus er også et must for alle PS3-eiere. Du kan kjøpe dem sammen på nettbutikken for under 300, om jeg husker riktig.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...