DanSteff3n Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 Prøvd å søke litt om hvordan man aktiverer geforce grafikken! Men finner ikke ut noe Har en asus n56jr masking! Noen som vet hva man gjør?? Lenke til kommentar
DanSteff3n Skrevet 22. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2014 Har fått deaktivert intel hd graphics skjermkorte! Og nå får jeg ikke feilmelding når jeg skal spille battlefield 4! Men når jeg trykker på play så loader den litt og så stopper den helt opp! Skjer ikke noe som helst! Hva er greia der? ? Og etter jeg deaktiverte intel hd skjermkorte så ble skjermen så utrolig skarp! Det svir nesten i øynene! Å jeg får ikke justert lysstyrken på skjermen nå! Hva kan jeg gjøre da? Liker at den ikke er så skarp når jeg sitter på mørkt rom f.eks! Håper noen har innput til meg ? Takk Lenke til kommentar
DanSteff3n Skrevet 22. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2014 Når jeg åpner NVIDIA kontrollpanelet får jeg opp denne feilmeldingen? Hva betyr dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå