Gå til innhold

Battlefield 4 "har sluttet og virke"

Anbefalte innlegg

Hei.

Sitter og skal spille Battlefield 4 nå på min nye Asus N56jr maskin.

Har fått instalert spillet og alt virker så lang bra. Men når jeg trykker på "play campaign" så får jeg opp at det har sluttet og virke.

Har prøvd og laste ned drivere til nVidia GeForce GTX 760M men da får jeg opp at det ikke er kompatibelt med ett eller annet.

Direct-x 11 er også på maskinen.

Jeg har lastet inn spillet på min andre datamaskin før jeg la det inn på denne? Har det noe og si? Må jeg slette det ifra den gamle?

Jeg føler jeg har prøvd det meste, så da må jeg nesten spørre dere her om hva dere ville ha gjort i denne situasjonen.?

Med vennlig hilsen:

Dan Steffen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han mener vell lisens koden som følger med i BF4 pakken.

Det er samme om du har installert den på den andre maskinen din.

Bare at du ikke bruker den samtidig så skal det fungere helt fint :)

Han mener programkoden.

Prøv reparer installasjon fra Origin.(ligger på høyreklikkmenyen) Pass også på at du har oppdaterte drivere til skjermkort og liknende.

Det har ikke noe å si at det er installert på andre maskiner.

Denne (Beta driver):

http://www.geforce.com/drivers/results/72576

Eller Denne:

http://www.geforce.com/drivers/results/71706

Skal fungere på ditt skjermkort.

Endret av Dipso
Lenke til kommentar

Beta er ett slags utkast av den versionen de slipper etter nåværende stable release. Alle programer som oppdaterer over tid har en stable release (nåværende) og beta (kommende). Du har også noe som heter nightly, som vil si at programmererne laster opp arbeidet de holder på med med daglige oppdateringer nesten.

Beta drivererne til dagens skjermkort er meget stabile og gir gjerne bedre ytelse!

Lenke til kommentar

Det er godt mulig at det er 13. februar patchen som har klusset det til for deg. De er mange på BF4 forumet som snakker om at spillet ikke lengre fungerer for dem.

Etter 13. februar patchen sliter jeg også med å spille Parcel Storm, Dawn Breaker og Operation Locker.

Håper de kommer med en ny patch idag i forbindelse med 2. assault DLC pakken.

Lenke til kommentar

Beta er ett slags utkast av den versionen de slipper etter nåværende stable release. Alle programer som oppdaterer over tid har en stable release (nåværende) og beta (kommende). Du har også noe som heter nightly, som vil si at programmererne laster opp arbeidet de holder på med med daglige oppdateringer nesten.

Beta drivererne til dagens skjermkort er meget stabile og gir gjerne bedre ytelse!

Tusen takk for svar:)

Det var det jeg også lurte litt på om beta driverne er stabile! Men ettersom du sier det så er dem nok det! Jeg skal prøve og laste ned driver jeg og se hva som skjer:)

Lenke til kommentar

Det er godt mulig at det er 13. februar patchen som har klusset det til for deg. De er mange på BF4 forumet som snakker om at spillet ikke lengre fungerer for dem.

Etter 13. februar patchen sliter jeg også med å spille Parcel Storm, Dawn Breaker og Operation Locker.

Hvordan er det man gjør det med nye patcher å slik da? Er det slik at man må inn i mapper osv og flytte dem hit og dit? Jeg er ikke sånn kjempeflink til akkurat dette:p
Lenke til kommentar

Hvordan er det man gjør det med nye patcher å slik da? Er det slik at man må inn i mapper osv og flytte dem hit og dit? Jeg er ikke sånn kjempeflink til akkurat dette:p

Dette ordner Origin programvaren helt selv. Så når du logger deg inn der så laster den ned den nyeste versjonen.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg vet hva du sliter med.

Maskinen din har både Intel grafikk integrert og eget nVidia grafikk sant?

Du må nok aktivere dette på et vis, enten i BIOS eller med et program på PC-en.

Med kun Intel grafikk aktivert (lav ytelse for å spare strøm) vil du ikke kunne kjøre grafikkrevende spill.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg vet hva du sliter med.

Maskinen din har både Intel grafikk integrert og eget nVidia grafikk sant?

Du må nok aktivere dette på et vis, enten i BIOS eller med et program på PC-en.

Med kun Intel grafikk aktivert (lav ytelse for å spare strøm) vil du ikke kunne kjøre grafikkrevende spill.

Det stemmer det ja.

Men må si det ikke hørtes så lett ut egentlig.. Så jeg må nok få noe mere informasjon om hvordan jeg kan gjøre dette. Så det hadde jeg satt pris på:)

For jeg vil jo gjerne spille litt:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...