Marcusdiskusjon Skrevet 19. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2014 Oi, her har det vært mye aktivitet siden jeg meldte Marcus - out! Men ser diskusjonen har tatt seg opp litt, hvor "motstandere" av aldersforskjellen har stått frem. Virker som meningene er noe delte, men at flesteparten mener at det ikke burde være noe problem at en 22-årig kar holder på med en 17-årig jente. Det fins jo forsåvidt gode argumenter både for og i mot, men det at flesteparten mener at dette går fint og argumentene er gode, veier tungt for meg. Dessuten har jeg alltid vært en veldig ordentlig kar, som aldri har prøvd ut så mye som en snus eller røyk, vært skoleflink og høflig med alle. Jeg respekterer andre og ville aldri vært med på noe hun ikke har lyst til. Hun kan føle seg trygg med meg. Har latt mange sjanser gå fra meg, og kunne helt sikkert funnet meg en pulevenn i starten av 20-årene, men det krever litt tid og muligens penger (fattig student for øyeblikket). Er også en travel fyr om dagen, med tanke på skole og jobb, så orker ikke å skulle sjekke jenter akkurat nå. Det har jeg erfart kan være tidkrevende, og kan ende med både suksess og fiasko etter å gitt mye av seg selv. Hun her er mer enn pen nok og keen på det samme som meg. Vi har kjemien og det meste taler for at vi kan få til at et slikt forhold blir gjennomførtbart og bra. Det eneste er at hun er 5 år yngre (17 år), men det er ikke mer enn et år til hun er 18 år, myndig og en voksen kvinne. Her har jeg en ypperlig sjanse til å få det jeg er ute etter ganske enkelt. Tror neppe hun er forelsket, og forhåpentligvis fortsetter det slik, så jeg slipper å såre henne for det har jeg lite lyst til. Ville bare vært flaut om hennes foreldre fant ut av det og tenker at jeg er en drittsekk som kun utnytter henne, men det går jo begge veier, når begge har lyst. Jeg er enig i at aldersforskjellen er i grenseland. Å være født i 1992 og 1997 innebærer en viss forskjell per i dag, så hadde hun vært 1998-modell og 16 år, ville det defintivt ikke vært aktuelt! Jeg er 22 år. Hun er 17 år. Forhåpentligvis vil det bli et relativt langvarig og godt forhold. Konklusjonen er nok at jeg griper sjansen, men kom gjerne med argumenter i mot hvis dere er sterkt uenige. Lenke til kommentar
Marcusdiskusjon Skrevet 24. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2014 Tanker? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Er også fødd i 92 og har pulevenn fødd i 97.. folk undervurderer ungdom as. Fungerer veldig fint for oss, har holdt på en god stund. 2 ganger i uken på kveldstid, minimalt med kosing etterpå så får begge det vi vil ha Lykke til, jeg har valgt å ikke snakke så mye om det med mindre noen spesifikt spør.. vet egentlig ikke hva andre syns om det og trenger ikke høre det heller. Vi koser oss begge to og det er hva som betyr noe for min del. Anonymous poster hash: 76232...8d7 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Her virker det nesten som om du håper på at noen skal motsi deg. Den personen er i så fall ikke meg. Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Tanker? Ikke tenk så mye, bare gjør. Lykke til. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Håper bare flertallet er enig! Rop mer enn gjerne ut om tanker rundt dette, om hvorvidt det går helt fint eller ikke... Hvorfor er det viktig at folk på et forum er enig? 17 og 22 er da ikke noe særlig uvanlig. Det hele spørs jo på det mentale om dere passer i hverandres nærver eller ei. Gjør dere det, så har du svaret på spørsmålet ditt selv. Eventuelt siden dere skal kun være fuckbuddies, så er det kanskje mer vikig at den delen klaffer. Uansett, test det ut og se om det kan være til mersmak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå