Skipstrixy Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Hei. Vet ikke om denne tråden ligger i riktig kategori, så om noen flytter den til en bedre plassering er dette ok. Jeg vurderer en video og serie-streaming tjeneste etter hvert. Hvilken er best, Netflix eller Viaplay? Hva er de største forskjellene på disse to? Har ingen erfaring med noen av disse tjenestene fra før. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Begge er gode. Det spørs bare på hva du liker å se på. Netflix og Viaplay tilbyr jo gratis mnd. hvor ikke prøv? Eneste fordelen med ViaPlay er at du kan laste ned filmen og se offline om du reier. Pluss at de har barneprogrammer i Norsk tale. personlig foretrekker jeg Netflix. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Som personen over foreslår, prøv ut begge. Netflix støttes av flere enheter og er bedre på den måten. Jeg foretrekker også netflix. Sist jeg prøvde viaplay (høsten 2013) så var det utrolig uoversiktlig og tregt. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Netflix støttes av flere enheter og er bedre på den måten. Det gjør ViaPlay også nå. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Netflix støttes av flere enheter og er bedre på den måten. Det gjør ViaPlay også nå. Ok, fått bedre støtte. Men hvordan fungerer de? Android appen var helt håpløs i høst. Jeg får ikke viaplay på min Sony TV tou.. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) Vet ikke, har aldri testet ut ViaPlay. De har ingenting som trekker meg. Som nevnt liker jeg Netflix. Med VPN får du også tilgang til alle andre lands filmer også, så det åpner mye større utvalg. Endret 15. februar 2014 av AvidGamer Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Popcorn time La de ikke ned Popcorn Time før det hadde gått ei uke? I tillegg er vel Popcorn Time bare streaming av torrents? Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 (endret) Popcorn timeLa de ikke ned Popcorn Time før det hadde gått ei uke?I tillegg er vel Popcorn Time bare streaming av torrents? Jo, men YFI tok over. I teorien er det torrents som blir cachet, men i praksis er videostrømming. Endret 20. mars 2014 av Wixicy Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Er det mulig å lagre filmene på minnekort(android), eller må filmene lastes ned på enheten ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå